טלוויזיה

ג'ונה היל בווידוי כואב: "ההצלחה והפרסים גרמו לי לדיכאון"

הכוכב ההוליוודי הגדול, ג'ונה היל, נחשף בסרט תיעודי חדש שעלה בנטפליקס בשם "סטוץ" על הדיכאון שנוצר בחייו בעקבות ההצלחה: "ההצלחה והרסים גם גרמו לי לדיכאון נוסף. התקשורת הייתה אכזרית לגבי המשקל שלי. כעסתי כל כך"
מערכת ice |  1
גונה היל (צילום אינסטגרם)
השחקן ג'ונה היל הוא ללא ספק אחד מהשחקנים המצחיקים והמשעשעים ביותר בהוליווד. היל זכור בעיקר בזכות סדרת הסרטים המפורסמת בה כיכב "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" ו"האנגובר", וכמו כן כיכב גם ב"זאב מוול סטריט". אבל מתחת למסכה המצחיקה, מסתבר שהיל סובל מדיכאון כבד.
היל יצר סרט תיעודי בשם "סטוץ", שעלה שלשום (שני) ל"נטפליקס", בו הוא מתעמת עם החרדות שלו בשיחה אינטימית עם סטוץ - שבה היל הוא הדמות שמעלה את השאלות. מדובר באחד הפרויקטים האישיים ביותר של השחקן, שהודיע בקיץ האחרון כי הוא מפסיק לקדם את סרטיו החדשים לצורך התמקדות בבריאותו הנפשית.
הסרט התיעודי מביא מפגשים אינטימיים ולא שגרתיים בין היל לסטוץ שזונחים את התסריט והדינמיקה המוכרים של יחסי מטפל-מטופל. בסרט, היל פתח הכול על חוסר הביטחון העצמי שעימו הוא התמודד בכל מה שנוגע למראה החיצוני שלו, כחלק ממאבק ש"דפק" את חייו, כלשונו.
היל שופך אור על גישתו של סטוץ לבריאות הנפש וחושף מה הגורמים שהובילו אותו לבקש עזרה. השחקן ניגש להסתכלות אצל סטוץ "מתוך ייאוש להיות מאושר יותר", לדברו. היל הוסיף: "לא הייתה לי הערכה עצמית בריאה. התבגרות עם עודף משקל לא נשמעת כמו עניין גדול, אבל בשבילי באופן אישי זה דפק אותי".
על העבר ש"דפק" אותו הוא מספר: "לא היה בי אמון כבן אדם. לא השקעתי בעצמי ולא הבנתי איך לאהוב את עצמי. פשוט עבדתי כדי להשיג את הדבר הזה, שהוא האידאה שלך ל'סנאפ-שוט'. "חשבתי שהצלחה ופרסים יפטרו אותי מהכאב של החיים, אז עבדתי קשה מאוד כדי להגיע לכך. זה לא ריפא שום דבר אלא גרם לי לדיכאון מעבר. במקביל, התקשורת המשיכה להיות ממש אכזרית לגבי המשקל שלי. זה היה סוג של משחק בחינם לכל אחד כדי לפגוע בנקודה הרגישה שלי. כעסתי כל כך. זה מנע ממני להרגיש כל תחושה של יכולת לצמוח מעבר למחשבות שליליות לגבי עצמי".
"עשיתי את הסרט הזה כי אני רוצה להעניק טיפול ולהעביר את הכלים שאני קיבלתי בטיפול לכמה שיותר אנשים", אמר ג'ונה, "אני אוהב את החיים שהכלים האלה אפשרו לי לקבל. זה לא משנה מה אנשים יחשבו על הסרט, זה רק חשוב שסיימנו אותו ביחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא לא שיחק בב"דרך לחתונה עוצרים בווגאס" ו"האנגובר"
    מישהו 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה היה זאק גאליפיניאקיס, לא ג'ונה היל
    סגור