טלוויזיה

האקסית של כריסטיאנו רונאלדו מציגה: זה הקאמבק הזוגי המפתיע

אירונה שייק, אולי האקסית המפורסמת ביותר של כריסטיאנו רונאלדו, נפרדה לפני כארבע שנים מבראדלי קופר, אך כעת נראה כי קאמבק מפואר בדרך
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
אירנה שייק היא אולי האקסית המפורסמת ביותר של כוכב הכדורגל, כריסטיאנו רונאלדו. לפני כארבע שנים שייק והשחקן המפורסם, בראדלי קופר, החליטו להפריד כוחות אחרי שהביאו לעולם את בתם המשותפת ליאה, ונראה היה כי זה הסוף של הזוג הנוצץ יחד.
השבוע, השמועות על חזרה אפשרית של הזוג הטריפו את עולם הבידור כאשר צלם הפפראצי של אתר 'Daily Mail' לכד בעדשת המצלמה שלו תמונות של הזוג, שנראה קרוב ומאוהב מתמיד. בתמונות האינטימיות של השניים הם נראים מחזיקים ידיים.
התמונות הללו מגיעות כשלושה חודשים אחרי שהם ערכו חופשה משפחתית עם בתם, מה שכבר אז עורר ספקולציות רחבות על קאמבק אפשרי. כבר אז, מקורב לזוג סיפר לאתר Page6: "אף אחד מהם לא הצליח להיכנס למערכת יחסים רצינית מאז הפרידה. אירינה הייתה רוצה שלבתה יהיה אח, ושניהם מתעניינים ברעיון להביא יחד ילד לעולם".
כידוע, מאז הפרידה של רונאלדו ושייק, כוכב הכדורגל החל לצאת עם הדוגמנית הבינלאומית, ג'ורג'יניה רודריגז. ב-2017 הזוג הודיע כי נולדה להם ילדה, כשמאז כבר הספיקו להביא תאומים לעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה