טלוויזיה

דיוויד בקהאם מפתיע, ומה עוד מגיע לדיסני פלוס החודש?

כוכב הכדורגל דיוויד בקהאם עוזר לקבוצת נערים במזרח לונדון לא לרדת ליגה, כריס המסוורת' במשימה לניצחון הזקנה והמוות, מאחורי מיקי מאוס, והסיפור האמיתי של קבוצת הכדורסל הלייקרס: משפחה, עסקים וכוח, ועוד הרבה דברים בדיסני פלוס החודש
מערכת ice | 
דיוויד בקהאם בסדרה חדשה (צילום דיסני פלוס)
הסטרימינג החדש, דיסני פלוס, מתחדש גם בחודש נובמבר בתכנים מקוריים שהמנויים יכולו לצפות בהם על המסך: ממיקי מאוס, ועד דיוויד בקהאם וכריס המסוורת' - אספנו לכם את כל מה שמגיע כבר בימים הקרובים אצלכם.
הצילו את הנבחרת שלנו עם דיוויד בקהאם | סדרה מקורית – 9 בנובמבר | Save Our Squad with David Beckham
דיוויד בקהאם חוזר הביתה. אחרי קריירה שלקחה אותו לפסגת הכדורגל העולמי, הוא חוזר כעת למקור של אותה קריירה במזרח לונדון, שם התחיל מסע הכדורגל שלו. בסדרה "הצילו את הנבחרת שלנו עם דיוויד בקהאם", בקהאם מצטרף לווסטוורד בויז, קבוצת בנים מתבגרים ממזרח לונדון שזקוקה נואשות לעזרה והכוונה. ווסטוורד לא ניצחה באף משחק מתחילת העונה, והיא נמצאת בסכנת ירידה מהליגה. דיוויד יצטרך להסתמך על כל שנות הניסיון שלו בכדורגל כדי שיהיה לו סיכוי להציל אותם מירידה. מגבורה לשיברון לב, מכישלון לגאולה, החוויות ששחקני ווסטוורד יעברו, יחד עם המאמנים ומשפחותיהם במהלך העונה, הן חוויות שלא ישכחו לעולם.

חסר גבולות עם כריס המסוורת' -  16 בנובמבר | Limitless with Chris Hemsworth
כריס המסוורת' יוצא למשימה כדי לגלות איך לחיות טוב יותר ואיך להאריך את תוחלת החיים. בעזרתם של מומחים מהשורה הראשונה, משפחה וחברים, הוא יוצא לסדרה של אתגרים כבירים כדי לדחוף את עצמו לגבולות חדשים וכדי לעצור את מחלות גיל הזקנה לפני שהן ישתלטו עליו. כריס יגלה כיצד כולנו יכולים לשחרר את הפוטנציאל להישאר יותר בריאים, מאושרים ובכושר במהלך חיינו.
המטופל | סדרה מקורית – 30 בנובמבר | The Patient
אלן שטראוס הוא מטפל שמוחזק בשבי על ידי סאם, מטופל שחושף שהוא רוצח סדרתי. לסאם יש בקשה יוצאת דופן מאלן: לרסן את היצר הרצחני שלו. על מנת לשרוד, אלן צריך להרגיע את רוחו המעורערת של סאם ולמנוע ממנו לשוב להרוג... אך סאם מסרב להתייחס לנושאים קריטיים. במהלך השבי, אלן חושף לא רק את הדחף הכפייתי העמוק של סאם, אלא גם את כל העבודה שעליו לעשות כדי לרפא את הקרע שבמשפחה שלו. בעוד הזמן אוזל, אלן מנסה נואשות לעצור את סאם לפני שהוא עצמו יהפוך שותף לרציחות של המטופל, או גרוע מכך – למטרה.
אתחול מחדש – 2 בנובמבר | Reboot
הולו מחייה מחדש סיטקום משפחתי משנות ה-2000 המוקדמות, אשר מכריח את צוות השחקנים הלא מתפקדים להתאחד. כעת הם חייבים להתמודד עם המשקעים שנשארו ללא פתרונות בעולם המשתנה במהירות של היום.
מבוסס על שקרים – 16 בנובמבר | Tell me lies
הסדרה עוקבת אחרי מערכת יחסים סוערת אך ממכרת במהלך שמונה השנים שבהן היא מתפתחת. כשלוסי אולברייט (גרייס ואן פאטן) וסטיבן דימרקו (ג'קסון וייט) נפגשים בקולג', הם נמצאים באותו שלב שבו בחירות סתמיות לכאורה מובילות לתוצאות בלתי ניתנות לשינוי. למרות שמערכת היחסים שלהם מתחילה כמו כל רומן טיפוסי בקמפוס, הם נופלים עד מהרה לתוך תסבוכת ממכרת שתשנה לצמיתות לא רק את חייהם, אלא גם את חיי הסובבים אותם.
מיקי: סיפורו של עכבר – 18 בנובמבר | Mickey: The Story of a Mouse
מיקי מאוס, אחד האייקונים האהובים ביותר בעולם, ידוע כסמל של שמחה ותמימות ילדותית בכל קצוות תבל. הוא נוצר על ידי וולט דיסני בתקופה של שפל בקריירה המתפתחת שלו, והפך להיות סנסציה עולמית בן לילה כאשר כיכב בסרטון האנימציה הראשון שהציג סנכרון של קול ותמונה, "ספינת הקיטור וילי". לאורך עשרות השנים שעברו מאז, התפתח מיקי לגרסאות שונות, המשקפות הן את הקריירה המרשימה של יוצרו, והן את השינויים החברתיים הדרמטיים באומה שהוא הפך להיות המייצג שלה.
מורשת: סיפורה האמיתי של הלוס אנג'לס לייקרס – 23 בנובמבר | Legacy: The True Story of the LA Lakers
מורשת: הסיפור האמיתי של הל.א. לייקרס מתאר את הצמיחה המדהימה וההצלחה חסרת התקדים של אחת הקבוצות הדומיננטיות והאייקוניות ביותר בעולם הספורט המקצועי. הסדרה כוללת מפגשים בלעדיים עם בני משפחת באס, הבעלים, וכמו-כן ראיונות שחוקרים וחושפים את השחקנים, המאמנים ואנשי ההנהלה הבכירה מפנים – המספרים את הסיפורים בתור אלה שחוו את הכול על בשרם . כשטייקון הנדל"ן הכריזמטי, ד"ר ג'רי באס, רכש את הלוס אנג'לס לייקרס בעסקה מורכבת ומלאה בסיכונים מטורפים, אף אחד לא היה יכול לחזות את רמת ההצלחה אליה תגיע. בהשקת "השואו-טיים" ב-1979, הנהנתן מל.א. הפך את כדורסל לעסק. הוא העלה את מחירי המושבים הסמוכים לפרקט, הכניס רקדניות ולהקות, פתח מועדון פרטי ואקסקלוסיבי בתוך האולם וטיפח אוהדים מפורסמים מהוליווד.
במשך 40 השנים האחרונות הקבוצה זכתה ב-11 אליפויות והיום ערכה של האימפריה של דוקטור באס עולה על חמישה מיליארד דולר. אך כל ההצלחה הזאת לא הגיעה בקלות. יחד עם הסכסוכים הידועים לשמצה, פציעות ומחלות שגרמו לסיום קריירות בטרם עת, ועוד ערימה של מכשולים שנראו כבלתי ניתנים לפתור על הפרקט, הלייקרס התמודדו גם עם דרמה מחוץ לפרקט, במשפחת באס. באס, בתור "בעל הבית" העניק לילדיו תפקידים בכירים מתוך ההנחה שבאחד הימים הם ירשו את הממלכה. אך קנאה בין האחים, סכסוכים בין אישיים ותהפוכות בתוך התאגיד, איימו להרוס את כל מה שבאס עמל כל כך קשה לבנות. בסופו של דבר, מורשת: הסיפור האמיתי של הל.א. לייקרס, מספרת על משפחה, עסקים וכוח - ואיך חייבים לרתום את שלושת הדברים כדי להגיע לגדולות.
תראו אותם רצים – 16 בנובמבר | See how they run
ברוכים הבאים לרצח הגדול ביותר שאי פעם נראה על הבמה! תוכניות לעיבוד קולנועי של הצגה מצליחה בלונדון של שנות ה-50, נעצרות בפתאומיות לאחר שאחד מהשחקנים נרצח. כאשר סטופארד, מפקח שעייף מן העולם (סם רוקוול) ושותפתו הנלהבת וחסרת הניסיון, השוטרת סטוקר (סירשה רונן), מתחילים לטפל בתיק, השניים מוצאים את עצמם בנבכיה של תעלומה מבלבלת בתיאטרון. ככל שהם חוקרים יותר את הרצח המסתורי, כך הם מבינים שהסיטואציה הולכת ומסתבכת.
זוטורפוליס+ – 9 בנובמבר | Zootopia+
זוטופיה+ חוזרת למטרופוליס היונקים זוטופיה, בסדרה המורכבת מפרקים קצרים אשר צוללים עמוק יותר אל תוך חייהם המסקרנים של כמה מהתושבים המוכרים המופיעים בסרט המקורי זוכה פרס האוסקר, ביניהם פרו פרו, החדפית חובבת האופנה; המוקדן המשטרתי קלוהאוזר, הברדלס חובב המתוקים; ופלאש, העצלן החייכן שמלא בהפתעות.
ג'אקס סטיוארט: ספק סביר – 23 בנובמבר | Reasonable Doubt
אתם בוודאי תשפטו את ג'אקס סטיוארט בגלל האתיקה המפוקפקת שלה... עד שתיכנסו לצרות בעצמכם, ואז תראו אותה כפי שהיא באמת: הסנגורית המבריקה והנועזת ביותר בלוס אנג'לס, שמתנגחת במערכת המשפט בכל הזדמנות שיש לה.
סנטה במשרה חלקית – ההרפתקה ממשיכה – 16 בנובמבר | The Santa Clauses
אחרי ששימש בתפקיד סנטה קלאוס כמעט 30 שנים, סקוט ממשיך להיות עליז כמו פעם. אך עם הירידה בפופולריות של חג המולד, כך דוהה גם הקסם שלו. הוא מתקשה להתמודד עם דרישות התפקיד ועם הדרישות של משפחתו וכשהוא מגלה שיש דרך לפרוש מעבודתו, הוא שוקל לנטוש את תפקיד סנטה קלאוס ולמצוא מחליף ראוי, כדי שהוא יוכל להתחיל להיות אב ובעל טוב יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה