טלוויזיה

שלושה ימים לפני השידור: דלף הפרק האחרון של "בית הדרקון"

העונה הראשונה של "בית הדרקון" מגיעה לקיצה, אך יש אלו שכבר לא יכלו להמתין, ומדובר בלא פחות ולא יותר משותפות ההפצה של HBO מחוץ לארה"ב, שהפיצו את הפרק האחרון ברחבי אתרי הצפייה הפיראטיים
מערכת ice | 
בית הדרקון (צילום באדיבות HOT / Next TV)
העונה הראשונה של "בית הדרקון" - סדרת הפריקוול של "משחקי הכס" - מגיעה לסיומה אך באופן ממש לא מפתיע יש אלו ברחבי העולם שממש לא יכלו לחכות לפרק הסיום שעתיד להשתחרר באופן רשמי ביום ראשון ולכן כבר צפו בו והדליפו אותו באתרים פיראטיים רבים.
הדלפות של סדרות HBO ובעיקר זה ממש לא עניין חדש וכמעט בכל עונה של "משחקי הכס" ההדלפות הללו התרחשו עם פרקי הסיום. בעבר HBO היו משחררים פרקים לצפייה במיוחד עבור העיתונות שסיקרה את הסדרה אך מאז שהחלו ההדלפות היא פסקה מכך.
יחד עם זאת מסתמן שזה ממש לא עזר או מיגר את הבעיה וכעת על פי הודעה רשמית של HBO מתברר כי ההדלפה הנוכחית התרחשה כאשר השותפים של HBO קיבלו את הפרקים לקראת שידור עתידי לקהל הצופים שלהם וביצעו הדלפה מכוונת ולא חוקית, כך טוענת החברה. 
כזכור, כאשר התקבלה ההודעה על הפקתה של סדרה המקדימה ל"משחקי הכס" האהובה, החלה לצמוח ציפייה רבה כיאה להפקה של HBO ואכן רבים התרשמו מן הסדרה כאשר יצא פרקה הראשון. יחד עם זאת וכצפוי הייתה לא מעט ביקורת כלפי התוכן, שכלל כמובן גילוי עריות, סצנות מין רבות וכדומה אך למרות הכול הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה