טלוויזיה

הוט משיקה להיט חדש? זו הסדרה החדשה שעולה בחמישי

"בוגד", שיצרו עמית כהן ורון לשם, תעלה ביום חמישי הקרוב ותכלול בין היתר שמות ענק כמו ליאור אשכנזי, עוז זהבי ואורנה בנאי
מערכת ice | 
צילום אביב חופי, HOT
השבוע נערכה השקת הסדרה ״בוגד״, הדרמה החדשה והמדוברת של HOT שיצרו עמית כהן ("כפולים") ורון לשם ("אופוריה", "בופור״, ״שעת נעילה״) בכיכובם של ליאור אשכנזי, ניב סולטן, עוז זהבי, דקלה ואורנה בנאי. מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין HOT לחברת ההפקה וההפצה הבינלאומית WESTEND MEDIA ("ימים נוראים", "שעת נעילה") בבעלות שרון הראל ומאיה אמסלם, שהפיקו את הסדרה יחד עם ״טדי הפקות״.
במהלך האירוע, שהתקיים במוזיאון תל אביב, בהשתתפות מנכ״לית HOT טל גרנות גולדשטיין , ראש חברת טדי הפקות טמירה ירדני, המפיקה והבעלים של WEST END MEDIA שרון הראל, איש העסקים אייל ולדמן והשחקנים, הוקרן לראשונה פרק הבכורה של הסדרה, שתעלה בHOT- ביום חמישי הקרוב.
 
הסדרה, הכוללת 8 פרקים, עוקבת אחר סיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי. בטיסה מתל אביב להודו, המטוס נעלם מהאוויר והפתרון לתעלומה מסתתר בין זהויות 225 הנוסעים, הכוללים בין היתר את אשתו וילדיו של איש שטח בכיר בשב"כ אותו מגלם ליאור אשכנזי. "בוגד" היא סדרה על כוחה ההרסני של האשמה בבגידה בערכיות הישראלית, ועל מעגל האלימות האינסופי שאנחנו כלואים בו. הדרמה החדשה "בוגד" תשודר החל מה- 15.09 ימי חמישי בשעה 20:15 ב- 3HOT, ובבכורה החל מ- 13.09 ב-HOT VOD וב-NEXT TV.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה