טלוויזיה

האם הארי סטיילס ירק על כריס פיין?

הסרט החדש "אל תדאגי יקירתי", עוד לא יצא וכבר עורר לא מעט סערות, בהן עלו שמועות שהארי סטיילס ירק על כריס פיין. כעת, סטיילס מגיב לרכילות
מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום פייסבוק)
הסרט "אל תדאגי יקירתי", בבימויה של אוליביה וויילד ובכיכובה, יחד עם כריס פיין, פלורנס פיו ובן זוגה הטרי - הארי סטיילס, עוד לא יצא לאקרנים, אבל כמות הרכילות והדרמות שהוא מביא, עלול להספיק לחמישה סרטים לפחות. זה התחיל כשוויילד פיטרה את שיה לבוף מההפקה והחליפה אותו עם סטיילס, בן זוגה בחודשים האחרונים.

החילוף גרם למתיחות עם השחקנית פלורנס פיו, שלא ממש שיתפה פעולה עם קידום הסרט והתרחקה מכל מה שנוגע להפקה. הסערה האחרונה קרתה ביום שני האחרון, בהקרנת הבכורה של הסרט בעיר וניס שבקליפורניה, כאשר צץ תיעוד בו לכאורה נראה סטיילס יורק לכיוונו של כריס פיין, בזמן שהתיישב על כיסאו.
 
כלל הצדדים הכחישו את התקרית ואתמול סטיילס, שעלה להופיע במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, הגניב בדיחה בנושא כשאמר "רק קפצתי לווניס מאוד זריז, בשביל לירוק על כריס פיין!" וציחקק לאחר מכן, מה שגרם למעריצים לחשוב שמדובר בסך הכל באי הבנה אחת גדולה. סטיילס זכה לביקורות לא מפרגנות במיוחד מצד העיתונאים שנכחו בהקרנת הבכורה וכינו את הביצוע שלו כ"דמות לא חשובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה