טלוויזיה

כתב חדשות 13 יצא נגד התקשורת והותקף: "צבוע, רואים לך"

נדב איל כועס על התקשורת שמאפשרת לח"כ בן גביר זמן מסך רב: "הוא זוכה לנרמול, שמקבל המון חשיפה בתקשורת - יותר אנשים יחשבו שדעותיו מוצדקות", בן גביר השיב: "רואים לך"
מערכת ice |  1
נדב איל (צילום פייסבוק/נדב איל)
נדב אייל, עיתונאי חדשות 13 נכנס בתקשורת הערב (חמישי) על כך שלדבריו חבר הכנסת מעוצמה יהודית שרץ במשותף עם הציונות הדתית, איתמר בן גביר, זוכה לנרמול מצד התקשורת שהפכה אותו ללגיטימי בשיח.
אייל אמר בין היתר: "במדינות במערב יש מישהו בקצה המערכת שיש לו מעורבות אישית בתנועות גזעניות בעברו, אבל לא בכל המדינות האלה הימין המרכזי נותן לו לגיטימציה ומנהל איתו משא ומתן ולפגישות".
 
עוד הוא אמר: "אם יותר לי, לא בכל המדינות האלה התקשורת נותנת לו יותר תשומת לב יותר מהפוליטיקאים הממוסדים, יותר מפוליטיקאים בכירים במדינת ישראל. וזה לא התחיל השנה, זה התחיל עוד לפני".

לסיום אמר: "אני אומר את זה בצער, גם במסך הזה הוא זוכה לנרמול, שמקבל המון חשיפה בתקשורת - יותר אנשים יחשבו שדעותיו מוצדקות, ויותר אנשים יבינו את דעותיו", הילה קורח המגישה הזמינה: "הוא פשוט מגיע כשקוראים לו, לא כמו שאר הפוליטיקאים".
בן גביר השיב לדברים וענה בטוויטר שלו: "כשנציג השמאל הקיצוני שמתחזה לעיתונאי מנסה להכתיב את מי לדעתו מותר לראיין ואת מי לא... טיבי כן, בן גביר לא. אתה בעצם מלמד אותנו היטב איפה אנחנו חיים - צבוע, רואים לך!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא כבר מזמן לא כתב חדשות 13
    ח 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בא רק כאורח
    סגור