טלוויזיה

שירי מימון חושפת: מאחורי הקלעים על הפלות וחרדות

בריאיון חושפני בתוכנית "ערב טוב" עם גיא פינס מספרת הזמרת בת ה-41, שירי מימון, על ההפלות שחוותה בשנתיים שקדמו לכניסתה להיריון הנוכחי והשלישי, על התקפי חרדה ועל מחלת הקורונה והשפעתה

מערכת ice | 
שירי מימון (צילום אוהד רומנו)
כזכור, בתחילת החודש חשפה מימון, המופיעה בימים אלה בטלוויזיה כשופטת בתוכנית "הכוכב הבא", כי היא בהיריון ומצפה לבת אחרי שני בנים. היא שיתפה את השמחה הגדולה בפוסט שפרסמה באינסטגרם, בו רואים אותה בסרטון מציגה בטן הריונית בעודה יושבת על המזח ושירה "בא מזמן לזמן" מתנגן ברקע.
בריאיון היא מספרת על הימים "הקשוחים" שעברה אחרי שנכנסה ללופ של קשיים וחוויות לא פשוטות בכלל, "הפלה אחרי הפלה ונדבקתי בקורונה והיה לי פוסט קורונה" אמרה בריאיון, "והתאבלתי על ההפלה ועברתי כמה חודשים שהם היו איומים, ובתוך כל זה אני מופיעה ואני חווה כמה וכמה התקפי חרדה, שזה מעולם לא היה לי...". לדבריה, בגיל 40 היא הבינה סוף סוף על מה כולם מדברים בתעשיית הבידור ולא ידעה כיצד להתמודד עם זה. הראשון אליו התקשרה היה אסי עזר.
כזכור, אסי עזר, המנחה את התוכנית "הכוכב הבא" יחד עם רותם סלע, בה מימון שופטת, שיתף את הציבור בפוסט ברשתות החברתיות, לפני שנתיים, על המסע שלו להתמודדות עם התקפי החרדה מהם סבל. בנוסף, בחודש שעבר עזר חשף חשף שיחה שלו עם כדורסלן הפועל ת"א, תומר גינת, בוא הוא חושף את החרדות הקשות שהוא עובר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה