טלוויזיה

מעריצי "בית הדרקון" זועמים, וזאת הסיבה

הפרק הראשון של בית הדרקון שודר השבוע אבל המעריצים שכל כך חיכו לספין אוף של משחקי הכס התאכזבו מהפתיח של הפרק הראשון. בפרק השני הם נרגעו
מערכת ice |  1
בית הדרקון (צילום באדיבות HOT / Next TV)
מעריצי הסדרה משחקי הכס חיכו בסבלנות לספינאוף בית הדרקון ששודר השבוע בארה"ב. הפרק הראשון של הסדרה שודר השבוע אבל המעריצים לא חוגגים למרות שחיכו לזה בקוצר רוח. הסיבה: הפתיח מאכזב. לדברי המעריצים, הפתיח של הפרק הראשון לא מוצלח כמו זה של משחקי הכס. למעשה, המוזיקה זהה לזאת שהיתה בפתיח של משחקי הכס. 
המעריצים גילו שהוויז'ואל שמלווה את שיר הפתיחה הוא של וליריה הזקנה שנוזל ממנה דם. זה אומר שהסיפור הולך להיות מדמם ולכן, לדבריהם, שיר הפתיחה בכלל לא מתאים.
בתגובה לפתיח המאכזב כתב אחד המעריצים: "רגע, אתם מתכוונים להשתמש באותה מוזיקת פתיחה של משחקי הכס בשביל בית הדרקון?" מעריץ אחר אמר שהוא לא מבין למה לא השתמשו בצילומים ממשחקי הכס. 
 
הפרק השני של הסדרה עוקב אחרי המלך ויסריס כשהוא בוחר את החברה הטובה של בתו אליסנט הייווטר כאשתו הבאה בצעד טפשי שמצליח להרחיק גם את הבת וגם את בן בריתו החשוב קורליס. בינתיים אחיו דיימון מחליט לעשות צרות ולגרום לבלאגן אבל אחייניתו ראיינירה מגיעה כשהיא רכובה על דרקון כדי להציל את המצב. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיתפו בשר הטבעות ויעבור להם. (ל"ת)
    רוקה 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור