טלוויזיה

התכנים הכי שווים שעולים לדיסני פלוס בספטמבר

דיסני פלוס מתכננים לנו שלל פרויקטים מסקרנים לתחילת הסתיו. כולל חידוש לאחד מסרטי דיסני הקלאסיים ביותר, עונה חדשה של הריאליטי הפופולרי וביוגרפיה מסקרנת 
מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
ההשקה של שירות הסטרימינג דיסני פלוס בארץ לא עברה חלק, בלשון המעטה. תלונות רבות נשמעו על הממשק הבעייתי, השימוש בזיכיון הודי במקום באפליקציה המקורית ועוד. אבל מאז עברו כבר כמעט חודשיים, ונראה שהרוחות נרגעו והמנויים ברובם נשארו.
כעת מפרסמת דיסני את הלהיטים החדשים אשר צפויים להגיע לשירות במהלך החודש הבא, במטרה למשוך לקוחות נוספים, כולל כמה פרויקטיים ענקיים בשיתוף שמות מסקרנים:
"פינוקיו" – 8 בספטמבר
זוכה האוסקר רוברט זמקיס ("פורסט גאמפ") ביים את סרט ההרפתקאות. ריימיק (עיבוד מחדש) לסרט האהוב והמצלק של דיסני מ1940. סיפור האגדה המוכרת אודות בובת העץ היוצאת להרפתקה מסעירה בדרכה להפוך לילד אמיתי. טום הנקס בתפקיד סבא ג'פטו, הנגר שבנה את פינוקיו (בנג'מין אוון איינסוורת') והתייחס אליו כאל בנו. 
"הוקוס פוקוס 2" – 30 בספטמבר
ועוד חזרה אל מותג אהוב, המשך לסרט הפנטזיה הקלאסי מ1993. חלפו 29 שנים מאז שמישהו הדליק את נר הלהבה השחורה והקים לתחייה את האחיות מהמאה ה-17, ועכשיו הן מחפשות נקמה. שלושה תלמידי תיכון לוקחים על עצמם לעצור את המכשפות הטורפות מלחולל כאוס בעיירה סיילם לפני עלות השחר של ליל כל הקדושים.  
"מייק טייסון" – 8 בספטמבר
הסדרה "מייק טייסון" חושפת בשמונה פרקים את סיפורו הדינמי והשנוי במחלוקת של מייק טייסון, רכבת ההרים המטורפת שעבר טייסון בקריירת האגרוף שלו ובחייו האישיים - הפיכתו מספורטאי עולמי אהוב לדחוי ומנודה וחוזר חלילה. ראוי לציין שמייק טייסון עצמו מתנגד לסדרה והתבטא נגדה רבות לאחרונה ברשתות החברתיות
וגם:
"משפחת קרדשיאן" (22 בספטמבר) - עונה שנייה בדיסני פלוס ו21 סך הכול לסדרה העוקבת אחרי המשפחה המפורסמת והמופרעת בעולם כיום. 
"הזקן" (28 בספטמבר) - סוכן CIA לשעבר מזדקן (ג'ף ברידג'ס) חי את חייו מחוץ למערכת, בבידוד מוחלט. כאשר מתנקש מגיע ומנסה לחסל את צ'ייס, הסוכן הזקן מבין שעל מנת להבטיח את עתידו, עליו ליישב את עברו.
"העונה של החתונות" (8 בספטמבר) -  הסדרה חוצת-הז'אנרים מספרת את סיפורם של קייטי וסטפן, שמתאהבים זה בזו במהלך חתונה ופוצחים ברומן, למרות שקייטי כבר מאורסת לבחור אחר. חודשיים מאוחר יותר, בזמן חתונתה של קייטי, בעלה החדש וכל משפחתו נרצחים. המשטרה חושדת שסטפן אחראי לרצח. סטפן מאמין שקייטי היא הרוצחת. אף אחד אינו באמת יודע מהי האמת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה