טלוויזיה

החשפנית בת ה-89 מדהימה את אמריקה

אמריקה גוט טאלנט בהלם: פני סטאר, ששמה האמיתי הוא ג'נט גיינור בת ה-89, הגיעה להתחרות בתחרות בתור חשפנית והיממה את השופטים והקהל
מערכת ice |  4
החשפנית (צילום צילום מסך)
אמריקה גוט טאלנט בהלם: פני סטאר, ששמה האמיתי הוא ג'נט גיינור בת ה-89, הגיעה להתחרות בתחרות בתור, שימו לב - חשפנית. ובוא נגיד כך, את ההופעה שהעניקה שם פני סטאר, אף אחד מהם לא ישכח לעולם.
אחרי 17 עונות שהתכנית משודרת, הדמויות השונות והכישרונות החדשים די יכולים לחזור על עצמם. אבל העונה הזאת הביאה עמה חידוש לא צפוי - החשפנית הקשישה הראשונה. הקטע שצולם בתכנית מראה אותה צועדת אל עבר השופטים עם בשמלת בתולת ים לבנה עם כפפות לבנות ארוכות וצעיף בצבעים של כחול ואדום.
סטאר נתנה מופע כשרקדה על הבמה לצלילי "You're a Grand Old Flag" והעיפה את הצעיף תוך שהשופט סיימון קאוול תופס אותו. "היא הולכת להוריד את הבגדים שלה", אומר השופט הידוע לשמצה לסופיה ורגרה, השופטת שיושבת לידו. סטאר המשיכה לרקוד כשהקהל מחא כפיים לצלילי המוזיקה. 
עם הזמן זה נהיה מטריד יותר, כאשר החשפנית הקשישה הורידה את השמלה ונשארה עם חצאית קצרה במיוחד, מה שהשאיר את השופטים עם מבטים המומים לחלוטין. פני סטאר סיפרה לשופטים שלמדה לרקוד בצעירותה אחרי שהצטרפה לקרקס שם רקדה עם, עוד משהו בלתי שגרתי בעליל - גור של פיל.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חילקו שקיות הקאה ?
    אלברט 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חילקו שקיות הקאה לקהל ?
    סגור
  • 1.
    אחרי 35 הן מצחינות ובלתי שמישות (ל"ת)
    נשים ללא מודעות 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • ילד, לך תשפשף... (ל"ת)
    חנה 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בתול ממורמר (ל"ת)
    1 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור