טלוויזיה

רשמית: הסדרה שכבשה את העולם חוזרת לסיבוב שני

נטפליקס הודיעה באופן רשמי כי הזמינה עונה שנייה לסדרה המצליחה ביותר שלה, "משחק הדיונון". מה כבר ידוע על העונה השנייה של הסדרה הקוריאנית?
יאיר מור | 
משחק הדיונון (צילום יוטיוב/ נטפליקס)
הו, האימה! נטפליקס הודיעה אמש (ראשון) כי הסדרה הפופולארית ביותר שלה, "משחק הדיונון", תחזור לעונה שנייה. בציוץ ששותף בטוויטר נכתב "אור אדום... אור ירוק! (כלומר אישור; י"מ) 'משחק הדיונון' חוזרת רשמית לעונה שנייה!"
 
לצד ההכרזה, שיתפה ענקית הזרמת הווידאו מסר מיוצר הסדרה, דוֹנְג-יוּק ווַאנג, לקהל: "סיבוב חדש מגיע", הוא כתב בטקסט ששוטף בציוץ ובאתר נטפליקס. "לקח 12 שנים להפיח חיים בעונה הראשונה של 'משחק הדיונון' בשנה שעברה. אך לקח רק 12 יום עבור 'משחק הדיונון' להפוך לסדרה הפופולארית ביותר בתולדות נטפליקס. ככותב, הבמאי והמפיק של 'משחק הדיונון', אני רוצה להודות למעריצים ברחבי העולם. תודה שצפיתם ואהבתם את התוכנית שלנו. ועכשיו, ג'י-הוּן חוזר. איש החזית חוזר. עונה 2 מגיעה. האיש בחליפה עם הטאקג'י עשוי לחזור. כמו כן, תכירו את בן זוגה של יונג-הי, צ'יאול-סוּ. הצטרפו אלינו פעם נוספת לסיבוב חדש".
כזכור, הסדרה, שעלתה לשירות בשלהי השנה שעברה, הפכה עד מהרה ללהיט בינלאומי ענק ברמה חסרת תקדים. ב-28 הימים הראשונים שלה בשירות היא רשמה מספר שיא של 1.65 מיליארד שעות צפייה – יותר מפי שניים מהמקום השני, שבו נמצאת עונה 5 של "בית הנייר", שיצאה באותו חודש והגיעה ל-792 מיליון שעות צפייה בארבעת השבועות הראשונים שלה בשירות.
כפי שדיווחנו בעבר, מעבר להישג של מספר שעות הצפייה, מדובר כנראה בסדרה שהביאה הכי הרבה צופים ביחס לתקציב שלה – 21.4 מיליון דולר, או כ-2.4 מיליון לפרק. זאת לעומת "פגע וברח" של ליאור רז, שתקציבה עמד על כ-4 מיליון דולר לפרק ולא הצליחה להגיע אפילו ל-10% משעות הצפייה, וסדרות דגל כמו "דברים מוזרים", שכל פרק בהן עולה כמו חצי מהסדרה "משחקי הדיונון" כולה, ולא מצליחות להגיע אפילו למחצית מכמות הצפיות שלה למרות שהן דוברות אנגלית – השפה שרוב העולם מעדיף לכאורה לצפות בה מאשר בשפות כמו קוריאנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה