טלוויזיה

הכדורגל הספרדי בטירוף: עסקת ענק של 560 מיליון דולר

הלה ליגה חתמה השבוע על הסכם של מכירת זכויות שידור לצפון אמריקה בסכום של מאות מיליוני דולרים. ההסכם מצטרף לזכויות שידור נוספות שהליגה הספרדית מכרה ברחבי העולם
מערכת ice | 
אוהדי ברצלונה (צילום לינקדאין ברצלונה)
לה ליגה חתמה השבוע על הסכם להארכת זכויות השידור לתקופה של שמונה שנים עם  Televisa. העסקה נחתמה בשווי של 70 מיליון דולר בשנה, או 560 מיליון דולר בסך הכל.
לפי דיווח של אתר The Front Office Sport, העסקה לשידור לה ליגה במקסיקו ובמרכז אמריקה מתחילה בעונת 2024-25 ועל פי הדיווחים היא כפולה מהעמלה הנוכחית של הרשת. ערוצי Sky Sports של Televisa עשו עסקאות עם לה ליגה בעשור האחרון.
לה ליגה ממשיכה להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלה. לאחרונה היא חתמה על הסכם של 1.4 מיליארד דולר - כ-175 מיליון דולר בשנה - עם ESPN על זכויות השידור בארה"ב, עסקת השידור העשירה ביותר בארה"ב לליגה אירופית. גופי השידור משלמים ללה ליגה כ-115 מיליון דולר בכל שנה עבור זכויות במזרח התיכון ובצפון אפריקה וכ-100 מיליון דולר בשנה עבור זכויות בסין.
הליגה מעוניינת לערוך משחק עונה רגיל במקסיקו בשלב מסוים, כמו גם להתמקד בתוכן שאינו כדורגל אלא לעשות פעילות חברתית. לה ליגה צפון אמריקה, מיזם משותף של הליגה וקבוצה המארגנת אירועי יח"צ בכדורגל Relevent Sports Group. רלבנט, הנתמך על ידי הבעלים של מיאמי דולפינס, סטפן רוס, מנהלת גם את גביע האלופות הבינלאומי של כדורגל.
כמו כן, Televisa תירכש בקרוב על ידי יוניוויז'ן תמורת 4.8 מיליארד דולר, ותיצור ישות חדשה בשם Televisa-Univision. החברות כבר מיזגו את חטיבות הספורט שלהם ב-2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה