טלוויזיה

זה הסכום המטורף שכריס המסוורת' מתכונן לקנות בו אחוזה

כוכב הקולנוע שהוכתר לפני שנתיים כשחקן השני המרוויח בהוליווד לא משאיר את הכסף בכיס ומתעניין בימים אלו בנכס עם תג מחיר מופקע במיוחד במפרץ בוראנר באוסטרליה
מערכת ice | 
כריס המסוורת' ת'ור (צילום צילום כרוז הסרט ת'ור רגנרוק)
הכוכב ההוליוודי כריס המסוורת' ואשתו אלזה פטקי מתעניינים בנכס מרהיב בסידני שמגיע עם תג מחיר מטורף של לא פחות מ-50 מיליון דולר (52 מיליון דולר ניו זילנדי). בימים האחרונים דווח כי הדוגמן והשחקן ובת זוגו  מתעניינים בנכס שנמצא במפרץ בוראנר שבניו סאות' ויילס.
המסוורת' פקד לאחרונה את הנכס שוב ושוב כשהבית שממוקם על החוף כולל 23 חדרי שירותים, שישה מטבחים ומוסך. מחירו של הנכס עוד לא נקבע סופית אך לפי הערכות שוויו עומד על לפחות 50 מיליון דולר לפי חישוב של שלושה בתים בשווי 8 מיליון דולר שמרכיבים את הבית וכן שיפוץ בשווי 30 מיליון דולר בנכס שארך ארבע שנים.
השמועות מגיעות על רקע העובדה שבני הזוג בילו שנים בבניית האחוזה העצומה שלהם בביירון ביי, עם זאת יש שמועות מקבילות שהמסוורת' ופטקי בוחנים אפשרות למכור אותה כששוויה עתיד להיות כ-30 מיליון דולר. המסוורת' רכש את הנכס ב -4.2 דונם תמורת 7 מיליון דולר בשנת 2014 והתגוררו בבית המקורי בעל שמונת החדרים לפני שהחליט להוריד אותו ולבנות אותו מחדש. בקשת פיתוח הוגשה לראשונה למועצת ביירון ביי בסוף 2016 ואושרה במרץ 2017.
העלות הכוללת הוערכה אז בכ-8.8 מיליון דולר, אך מספר זה מאז עלה ל-10 מיליון דולר נוספים. שווי הבית עצמו עומד כיום על כ-30 מיליון דולר. הפרויקט זכה לביקורת לאורך כל הבנייה והוא סומן  כחמדני, וולגרי על ידי מקומיים זועמים. מאז הפך האיזור לשלוחה אוסטרלית של לוס אנג'לס כשכוכבי קולנוע נוספים עבו לשם וביניהם זאק אפרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה