טלוויזיה

ג'וב חדש לגורי אלפי? זה הפרויקט המפתיע הבא שלו

גורי אלפי שכיכב בשנה האחרונה בסדרות דרמה ואף קטף פרסים על התפקידים שגילם, נמצא בהלכו של פרויקט טלוויזיוני חדש, הפעם מכיוון אחר של המצלמה, זה הפרוקיט הבא של השחקן והקומיקאי
מערכת ice | 
גורי אלפי (צילום אילן בשור)

הקומיקאי גורי אלפי שבשנה האחרונה עשה שינוי בקריירה שלו כשהתחיל לככב בסדרות דרמה לקראת שדרוג נוסף לקריירה שלו. אלפי שיחק בתפקידים ראשיים בסדרות הדרמה "בלאקספייס" ששודרה ברשת 13, וכן בסדרת "הטבח" של yes. מאז הספיק לעשות סדרה דקומנטרית על יהדות ארצות הברית לתאגיד השידור כאן, וכעת הוא עומד להיכנס לתפקיד מפתיע על סט צילומים של סדרה.

אלפי ישמש כבמאי לסדרה שתעלה ב-yes בשם "פאזה אחרת". הסדרה נמצאת עדיין בפיתוח כך שאת התוצאה לא נראה בקרוב. מדובר בשיתוף פעולה נוסף שלו עם יוצרות הסדרה הקומית "האחיות המוצלחות שלי", שגם אותה ביים ואך זכה על עבודתו כבמאי הסדרה בפרס האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלוויזיה לשנת 2016 על בימוי בסדרה הקומית.

האחיות המוצלחות שלי בבימויו של אלפי

כעת כאמור אלפי חובר שוב אל צוות היוצרות גלית חוגי ונעה ארנברג לסדרה הבאה שכנראה תהיה גם היא בסגנון קומי, אך עדיין לא ברור מתי יתחילו שידוריה ב-yes ומה תעסוק.
רוב הקריירה הטלוויזיונית של אלפי מבוססת על עולמות הקומדיה אך כאמור בשנה האחרונה פרץ יותר לעולם הדרמה ואף זכה גם בתחום הזה בטקס סרטי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה כשעל תפקידו בסדרת הדרמה "הטבח", גם היא מבית yes, קיבל את פרס השחקן השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרת דרמה.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה