טלוויזיה

גיא פינס חשף: "נדבקתי בקורונה" ומה תופעת הלוואי העיקרית?

מגיש 'ערב טוב' הסביר באינסטגרם שלו: "תופעת הלוואי העיקרית: אני קצת תפוס מסופ"ש, עם הכי הרבה שעות שינה שהיו לי לאחרונה, ויש לי קצת נוקשות במפרקים של האצבע של הוואצפ. אבל בעיקר כואב לי על זמן נדיר של חופשה משפחתית שהולך לפח"
כפיר אדר |  1
גיא פינס (צילום גיא כושי ויריב פיין)

מגיש 'ערב טוב' בקשת 12, גיא פינס, הודיע היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא נמצא חיובי לקורונה.

פינס כתב: "מכירים את אלה שמחוסנים ובדיוק יצאו היום לשבוע חופש מהתוכנית, כדי לבלות עם הילדים שלהם בקיץ ועוד התלבטו אם ראוי לקיים נסיעה משפחתית ליוון שתוכננה לפני שנה - והלכו לעשות לילדה בדיקה וליתר ביטחון, בגלל איזו עייפות כללית, גם לעצמם, ואז קיבלו תשובה שלילדה דווקא אין, אבל להם יש קורונה? אז אני".
"שרדתי יפה שנה וחצי של עבודה וחיכוך יומיומי עם לא מעט אנשים בימי שיא הקורונה. אני פוגש כל יום איזה מאה איש: בבית, במכון כושר, במערכת, באולפן, במוניות. לפעמים בבר. אין לי כיוון ברור למקור ההדבקה וזה גם לא באמת משנה".
"כשמדברים על החיים עם הקורונה - זה כנראה גם להיות חולים. משפחתי וילדי נבדקו והם שליליים. כל העובדים סביבי עודכנו והמלצתי להם להיבדק, למרות שאין חובת בידוד למחוסנים. אני עצמי התחסנתי כמובן, אני מודה על כך מרגע הדקירה ועד עכשיו ואני נטול סימפטומים משמעותיים. יש לי חוש טעם וריח, הגרון שלי לא כואב, אני לא מנוזל, הראש לא כואב לי ואפילו החולשה הראשונית די עברה. מקווה שיישאר ככה".
לסיום הסביר: "תופעת הלוואי העיקרית: אני קצת תפוס מסופ"ש, עם הכי הרבה שעות שינה שהיו לי לאחרונה, ויש לי קצת נוקשות במפרקים של האצבע של הוואצפ. אבל בעיקר כואב לי על זמן נדיר של חופשה משפחתית שהולך לפח".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פינס
    אילן 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק לאכול מאחורה לא תידבק
    סגור