טלוויזיה

נטפליקס עומדת להחיות את פוקימון בגדול

החברה הזמינה סדרת טלוויזיה חדשה אודות המפלצות הקטנות – אלא שבניגוד לכל עשרות העונות הקודמות של הסדרה, זו עומדת להיות מצולמת עם שחקנים אמתיים
יאיר מור |  3
פוקימון (צילום ויקיפדיה, unsplash)
להחיות את כולם: נטפליקס הזמינה סדרת טלוויזיה חדשה תחת המותג פוקימון – אבל בניגוד לכל הסדרות הקודמות שכללו את השם הזה, הפעם אש, מיסטי, ברוק, טרייסי, מיי וכל יתר הדמויות ישוחקו על ידי אנשים אמתיים – ולא רק בדיבוב, אלא מול מצלמות, עם תפאורה וכל יתר הטרראם, כך לפי דיווח של מגזין וראייטי.
כרגע לא ידוע הרבה על הסדרה החדשה, מעבר לכך שהיא תהיה מצולמת ולא מצוירת. מה שכן פורסם הוא שהסדרה נמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים, כך שטרם ברור אפילו מה תהיה העלילה שלה, וכי מי שיכתוב ויפיק אותה יהיה ג'ו הנדרסון, יוצר "לוציפר", שבקרוב תעלה בנטפליקס עונתה השישית והאחרונה.
זו לא תהיה הפעם הראשונה שבה פוקימון יגיע למסכים עם שחקנים אמתיים: ב-2019 יצא סרט הקולנוע "הבלש פיקאצ'ו", בו דובב ראיין ריינולדס את המפלצת הצהובה האהובה מהסדרה, בסרט שתקציבו הוערך בכ-150 מיליון דולר והכניס ממכירות כרטיסי קולנוע ברחבי העולם כ-430 מיליון דולר. 
כידוע, מאז עלייתו הראשונה למסכי הטלוויזיה ב-1997, נחשב פוקימון להצלחה אדירה, וכיום הוא מותג המדיה המכניס ביותר בכל הזמנים: לפי הערכות, ההכנסות ממכירת הזכויות לסדרות, סרטים, משחקי וידאו, צעצועים ושאר פריטים ממוסחרים עם המותג הצטברו עד כה לכ-105 מיליארד דולר. נטפליקס היא כיום הבית של הסדרות המצוירות מהמותג, כמו גם מותגי אינמציה יפנית רבים אחרים.
נטפליקס וסוכניו של הנדרסון לא הגיבו לדיווח.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוקיי…
    חתול משועמם 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוח אראה את העונה הזאת אבל אני מעדיפה את המצויר
    סגור
  • 1.
    מה הסיכוי שלא יהרסו את זה?
    גל 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו הרבה מותגים אחרים שבחרו לחדש.
    סגור
  • פוקימון עשו את זה בעצמם כבר (ל"ת)
    אלמוני 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור