טלוויזיה

"אבא של נועה בא לרוברטו ושאל אם היא יכולה להתחתן"

אחרי פרסום הצעת הנישואין המרגשת של הכדורגלן דניאל פרץ לזמרת נועה קירל, התגובות הציניות והספקניות השתלטו על השיח הציבורי. כוכבת כאן 11 התייחסה לכך בהומור ואמרה כי הנישואין אושרו על ידי הסוכן של נועה קירל
מערכת ice | 
נועה קירל ודניאל פרץ (צילום עידן פוטרמן)
הצעת הנישואים שקיבלה הזמרת נועה קירל מבן הזוג שלה, השחקן דניאל פרץ, לאחר שנה וחצי של זוגיות, עוררה סערה ברשתות החברתיות. רבים טענו כי מדובר בהצעה שמהווה מעין תרגיל יחסי ציבור לנועה קירל
תרגיל יחסי ציבור מתוזמן היטב, המשחק על מיתוס "הסוכן רוברטו" - בדיחה רווחת על כך שהסוכן של קירל מסדר לה בני זוג לפי רמת הפרסום שלהם. בתגובה לגל הציניות, נועה קירל ודניאל פרץ מסרו הצהרה משותפת: "הבינו שאנחנו לא מתעסקים ביח"צ ועושים מה שטוב לנו. זה היה רגע פרטי וקסום שלנו".
בתוכנית הסאטירה של כאן 11 "מה שתגידו" אמרה מאיה בצלאלי כי ככל הנראה ההצעה לא הייתה ספונטנית וצחקה על ההתבטאות של אמיר קירל, אביה של נועה, שאמר כי דניאל "ביקש את ידה בצורה הכי גברית שיש".
"הילד בא וביקש בצורה הכי גברית שיש את ידה של נועה. ואז אבא של נועה בא לרוברטו ושאל בצורה הכי גברית עם נועה יכולה להתחתן עם הדניאל הזה, והשאר היסטוריה", אמרה מאיה בצלאלי. קותי סבג אמר בעקיצה: "תזכרו מה אני אומר, הם מתחתנים ואם לא אנה זק תיקח את זה בסוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה