טלוויזיה

מנחה הטלוויזיה האהוב מגיב לפיטורים מהערוץ: "נשאיר את זה לעו"ד"

ג'רמיין ג'נאס, כוכב הכדורגל לשעבר שמשמש כיום כפרשן ומנחה ברשת BBC, פוטר מתפקידו בטענה ל"התנהגות בלתי ראויה במהלך העבודה". כעת, הוא מגיב לראשונה לפרשייה שמסעירה את עולם התקשורת בבריטניה: "זה קשה, אני לא יכול לדבר על זה כרגע. משאיר את זה לעורכי הדין שלי"
מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ג'רמיין ג'נאס, כוכב הכדורגל לשעבר שמשמש כיום כפרשן ומנחה בתחום הספורט ברשת BBC, פוטר לאחרונה מתפקידו אחרי שבערוץ טענו כי הסיבה לכך היא "התנהגות בלתי ראויה במהלך העבודה".
על פי הדיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, הסיבה לכך אינה ידועה, אבל מדובר במקרה שמסעיר את עולם התקשורת בבריטניה, כאשר מדובר בפרשייה שעלולה להתפתח בהמשך. בינתיים, ג'נאס עלה אתמול (חמישי) לראיון חד פעמי ב-talkSport, בו הוא דיבר על מגוון נושאים, וגם על הפיטורים שלו מרשת BBC, מה שעוד יותר גרם לסערה וסקרנות רבה.
למעשה, ג'אנס לא חשף את הסיבות לכך שפיטור אותו, זאת לאחר שטען הוא הוא התייעץ עם עורך דינו בנושא. עם זאת, כוכבת הכדורגל של נבחרת אנגליה לשעבר סיפק מספר אמירות מסקרנות במיוחד.
במהלך הריאיון, אמר ג'אנס כי "יש שני צדדים לכל סיפור". עוד סיפר כי "כפי שאתם בוודאי רואים, אינני מרוצה מזה שפיטרו אותי". כשנשאל האם הוא מופתע בעקבות הודעת הפיטורים הוא ענה: "אני לא ממש יכול לדבר כרגע על זה. אני פשוט צריך להשאיר את זה לצוות של עורכי דין ברגע זה. כן, אני מניח שרק הם יכולים לנהל את המצב. אבל כן, זה קשה". בכך, רמז הכוכב כי הוא ככל הנראה בדרך למאבק משפטי מול ה-BBC.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה