טלוויזיה

מיליון שקלים או אהבה? התשובה המפתיעה של סהר ויפתח

צמד בוגרי הסיירת יפתח רמון וסהר קורן חושפים מה היו עושים אם היו צריכים לבחור בין זכייה במיליון שקלים לבין מציאת אהבת חייהם. זאת התשובה המעניינת שלהם לאתר ice
אפרת קרסנר | 
סהר ויפתח מהמרוץ למיליון (צילום מיה גביש, עדי שנפיק)
יפתח וסהר לא עוצרים לרגע, ובמקביל לשידורי העונה החדשה של המרוץ למיליון השניים גורפים קמפיין למותג האופנה Twentyfourseven.
הבוקר (רביעי) הם חשפו בפנינו מספר עובדות שלא הכרנו עליהם בזמן שניסו לברר מי הכי טוב בכישורי חיים לאחר המרוץ. מבין השניים יפתח הוא הנווט המקצועי שלא ממש מסתדר עם אפליקציית ווייז. "יש לי יחסי אהבה שנאה עם האפליקציה הזאת", אמר יפתח.
כשהם נשאלו מי מבינהם הוא המצחיקן, אומר יפתח כי סהר הכי טוב בתפקיד הזה. "זה לא בדיחה זה ביום יום של השליפות", אמר סהר כשביקשנו ממנו לספר בדיחה במיוחד לאתר ice, וייתכן שבדיחות קרש הן פחות הז'אנר שלו. "את צריכה להיות לידו ביום יום וזה בידור לא נורמלי כל הזמן", טען יפתח.
 

מי הכי טוב בלשמור סוד? יפתח בתחילה אמר "אני לא אוהב לשמור סודות, אין לי מה להסתיר" וסהר הוסיף "תלוי עד כמה הוא כמוס". 
כישורי האפייה של השניים הם טעוני שיפור לאחר כישלונם במשימת האפייה באזרבייג'ן, אך בכל זאת יש מישהו מבין שניהם שיודע לבשל. סהר טען כי יפתח יותר טוב ממנו, ואז יפתח הזכיר לו שיש משהו אחד שהוא יותר טוב ממנו בשניהם - בהכנת אורז. "שום דבר אני לא אגיד על עצמי שאני עושה טוב אבל אורז, לפחות בתל אביב, מספר 1".
לבסוף כשנשאלו מה היו מעדיפים - זכייה במיליון שקלים או למצוא את אהבת חייהם? הפתיע סהר ואמר שיבחר בשניהם, יפתח טען כי אין משהו שמשתווה לאהבת אמת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה