טלוויזיה

מגישת האח הגדול מובכת: זו הסיבה שכמעט פספסה את השידור

לירון ויצמן נתקעה בפקקי ענק באיילון במשך כשלוש שעות ולמעשה הגיעה ממש ברגע האחרון לנווה אילן כדי לעלות לשידור
מערכת ice |  1
לירון ויצמן (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
כך כמעט לירון ויצמן, מגישת "האח הגדול" ברשת 13, פספסה את השידור אמש (שני) וממש לא באשמתה. המגישה כך מסתבר על פי TMI, נתקעה בפקקי ענק באיילון במשך כשלוש שעות ולמעשה הגיעה ממש ברגע האחרון לנווה אילן כדי לעלות לשידור.
רק ביום חמישי האחרון העלתה ויצמן סרטון לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא משתפת מפדיחה שאירעה לה, כאשר התלבשה בטייץ וטופ והייתה צריכה להסתובב ככה בכל השכונה.

"אמא אמא, אתם מכירים את הפדיחה הזאת שאתם מתלבשים עם טופ כזה וטייץ, ואתם כזה 'טוב בסדר אני ישר יורד לחניון והולך לאימון ואף אחד לא רואה אותי', ואז אני נזכרת שחניתי את האוטו בחוץ ואני צריכה לעבור את כל השכונה ככה, ואז כל הילדות כזה "מה, מה הבעיה להתלבש ככה, מה הסיפור'".
ויצמן המשיכה: "אבל יש סיפור, יש סיפור, זה לא כזה. אני לא יודעת, זה לגיטימי להסתובב ככה ברחוב. אין פדיחה כזאת. ומה עם המשקף? שהריסים גמרו לי את העין? קיצור יש היום אח, ולפני האח אני הולכת לאימון".
הסטורי של לירון ויצמן (אינסטגרם: lironweizman@)
בהמשך, העלתה ויצמן סטורי עם הטוטאל לוק שלה והעלתה סקר עם שתי אופציות: 1: הכי לג'יט להסתובב ככה חיים. 2: שימי טישרט מאמי". בהמשך, העלתה סטורי עם הודעה שקיבלה ויצמן בה אחת העוקבות כתבה לה: "ברור שיש סיפור, מה אנחנו בנות 22?", כשויצמן מגיבה לה.: "זה קצת כמו סיפור הג'ינס הקצר, עד איזה גיל זה לגיטימי.כי אני פשוט כל היום מסתובבת בג'ינס קצר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופנה מוזרה להסתובבב כל היום עם חזיה בלבד.
    מה זה? 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדר שירי באח הגדול כנראה אין לה כסף לחולצות. כל יום כל היום עם חזייה.
    סגור