טלוויזיה

משתתפת "רוקדים עם כוכבים": "הכי אישי וחשוף שלי"

רומי פרנקל משתפת בסרטון שלה את הפחדים והחששות מהשלב הבא של תוכנית הריקודים בקשת 12: "אני בלחץ אם לא שמתם לב"
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
רומי פרנקל, הדוגמנית בת ה-21 ומתמודדת בתחרות הריקודים הכי מפורסמת בטלוויזיה, מפרסמת סרטון ובו היא חושפת את החרדות שלה מהשלב הבא של התוכנית "רוקדים עם כוכבים".
"זה הכי חשוף ואישי שלי. אנחנו מתכוננים ללייב הראשון, עם נאמבר משוגע ומטורף", מספרת פרנקל בעמוד הטיקטוק שלה לעוקבים.
בשלב הבא של תחרות הריקודים עוברים המתמודדים לרקוד בשידור חי מול קהל בבית שבוחר מהו הריקוד והצמד האהוב עליו.
"הלייבים מלחיצים כי פה הקהל נכנס לתמונה, וחלק מהמתמודדים כבר מגיע עם קהל. מלחיץ אותי להישאר קצת מאחור אבל אני עושה את הכי טוב שלי ואני מאמינה שיהיה בסדר, בקיצור אם לא אמרתי את זה אני צריכה אתכם בלייבים".
עוד סיפרה פרנקל כי היא בקשר טוב עם המתמודדים האחרים בתוכנית: "אני יכולה לגלות לכם שאני ממש מרגישה שנהיינו סוג של קייטנה בין לבין החזרות אנחנו מתראים עם המתמודדים האחרים ויש מלא פרגון ומלא אהבה. כן יש תחרותיות מטורפת כי ראינו את העונות הקודמות ואנחנו רוצים להיות הכי טובים שאפשר וכולם מדהימים. אבל אני בלחץ אם לא שמתם לב".
 
@the_romi_frenkel הכי אישי וחשוף שלי. כל ההתרגשות החששות והרגשות לפני הלייבים ❤️ #רוקדיםעםכוכבים ♬ original sound - Romi Frenkel 🌙

בסוף הסרטון ביקשה פרנקל מהעוקבים לכתוב לה בתגובות איזה סגנון ירצו שתרקוד ואיזה שירים הם אוהבים, בשביל שתוכל להתחבב על הקהל. לסיכום פרנקל ציינה כי מריאנו הפך לחביב הקהל כי השירים שהוא בחר הפכו לטרנד בטיקטוק ולכן פרנקל כינתה אותו "גאון מוזיקלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה