טלוויזיה

אילנה דיין מגבה את רביב דרוקר: "על הדבר הזה - אסור לשתוק"

על הורדת התוכנית "אזור מלחמה" של רביב דרוקר העבירה מסר חשוב: "תמיד אומרים שדמוקרטיות מתות בחושך. הן מתות לאט ובהדרגה. אנחנו צריכים לצלצל בכל הפעמונים. על הדבר הזה - אסור לשתוק, להציל את ערוץ 13 ואת העיתונות בישראל!"
מערכת ice |  2
אילנה דיין (צילום פייסבוק/עובדה)
בשעה 12:00 נערך היום (ראשון) בצוותא 1 בת״א כנס חירום מטעם אנשי ועיתונאי חדשות 13, ונשאו בו דברים אנשי תקשורת מובילים גם מהערוצים המתחרים. בין היתר ידבר מוביל המאבק, מתן חודורוב,  פרשן כלכלי ויו"ר ועד חדשות 13 ורביב דרוקר, הפרשן הפוליטי והמגיש של 'אזור מלחמה' שעומדת לרשת מהאוויר ברשת 13 לאחר ההחלטה שפורסמה בסוף השבוע האחרון.
גם אמנון אברמוביץ', הפרשן הצבאי המוביל של חדשות 12, דיבר אף הוא בכנס החירום להצלת חדשות 13: "לא חשבתי לדבר אבל מנכ"ל חדשות 12, אבי וייס, ביקש ממני לדבר בשם החברה".

טאלנטית אחרת של קשת 12, אילנה דיין, אמרה בראיון לגלי צה"ל ליניר קוזין ואריאל כהנא: "אני מכירה את העבודה של רביב דרוקר ומעניין שמנסים לפגוע דווקא בעיתונאי שהתחקירים שלו חושפים פעם אחר פעם את השלטון בקלונו".
על הורדת התוכנית "אזור מלחמה" של רביב דרוקר העבירה מסר חשוב: "תמיד אומרים שדמוקרטיות מתות בחושך. הן מתות לאט ובהדרגה. אנחנו צריכים לצלצל בכל הפעמונים. על הדבר הזה - אסור לשתוק". כולנו מגיעים היום (ראשון) לצוותא ב-12:00 כדי להציל את ערוץ 13 ואת העיתונות בישראל!".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מקווה שערוץ 12 שמים לב לעובדה שלנגד עיניהם
    דני אדר 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קמה להם קבוצת אנרכיסטים התומכים כרגע בעובדים ערוץ אחר המנסים להשתלט על הנהלת החברה. השלב הבא יהיה בהקדם בערוץ 12 עם אילנה דיין ושאר התומכים במרד בערוץ 13. מוצע להנהלת ערוץ 12 להודיע מיד לעובדים כי הם אינם מתערבים בבעיות ערוצים אחרים מוצפים גם מעובדים לא לעסוק בכך
    סגור
  • 1.
    אילנה דיין? גיב מי א ברייק
    פחחחח 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הראשונה במאוסות. תמיד רדפת אחרי הצהוב במסווה של אינטלקטואלית. נמאס ממך מזמן . עוד מהימים שנתת במה לארז אפרתי. אולי בעיניך את רצינית ומעמיקה אבל הציבור לא כזה מטומטמם כמו שנראה לך
    סגור