טלוויזיה

כתבי ומגישי חדשות 13 הבכירים יילכו הביתה? ההנהלה במסר חריג

המשפט שעלה בדיון של ההנהלה על רקע המחאות נגד המינוי של המנכ"לית החדשה במערכת החדשות הוא: "מי שיש לו בעיה - יכול ללכת הביתה", כאשר מדובר במסר ישיר דווקא לעיתונאים הבכירים שהודיעו כי יילחמו על המינוי של שמאלוב ברקוביץ', ביניהם מתן חודורוב ורביב דרוקר שהיו הקולניים ביותר מבין הבכירים
מערכת ice |  8
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
הנהלת רשת 13 חוסמת את המחאה על רקע סערת מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' ליו"ר חדשות 13? על פי דיווח של רן בוקר ב-YNET, בהנהלה של רשת  העבירו מסר חד וחלק לעובדים ולוועד העובדים בשיחות סגורות, על רקע המאבק הבלתי מתפשר להדחת המנכ"לית החדשה של חדשות 13 יוליה שמאלוב ברקוביץ'.
המשפט שעלה בדיון של ההנהלה הוא: "מי שיש לו בעיה - יכול ללכת הביתה", כאשר מדובר במסר ישיר דווקא לעיתונאים הבכירים שהודיעו כי יילחמו על המינוי של שמאלוב ברקוביץ', ביניהם מתן חודורוב ורביב דרוקר שהיו הקולניים ביותר מבין הבכירים.
ביום ראשון האחרון, ועד עובדי חדשות 13 וארגון העיתונאים והעיתונאיות הפיצו לראשונה שילוט חוצות דיגיטלי סמוך לבניין הערוץ ברמת החייל, הקורא ליו״ר ״רשת״, נדב טופולסקי, להתערב לביטול מינויה של שמאלוב-ברקוביץ׳ כמנכ״לית החברה.
בקמפיין הדיגיטלי מזהירה נציגות העובדים כי שמאלוב-ברקוביץ׳ תהרוס את חדשות 13, ומטילה את האחריות האישית למנוע זאת על טופולסקי - העומד בראש דירקטוריון ״רשת״ וחבר בוועדת האיתור לבחירת מנכ״ל חברת החדשות.
 
לדברי העובדים, ב-6 השנים האחרונות מינה ו/או החליף הדירקטוריון, בראשות או בהשתתפות טופולסקי, 5 מנכ״לים לחברת החדשות - גולן יוכפז, ישראל טוויטו, אבירם אלעד, אור צלקובניק ושמאלוב-ברקוביץ׳ - ו-4 מנכ״לים לחברת ״רשת״ - יוסי ורשבסקי, אבי בן טל, יורם אלטמן ואמיליאנו קלמזוק. לטענתם תקופות הכהונה של ההנהלות הלכו והתקצרו, עד לנקודת השפל במינוי הנוכחי ש"אינו עומד בתנאי הכשירות".
מנציגות העובדים נמסר: ״אנו רואים בטופולסקי אחראי מרכזי למצבה של חברת החדשות, ומצפים להתערבותו המיידית כדי להוביל לביטול המינוי השערורייתי של שמאלוב-ברקוביץ׳. עוד לא מאוחר להודות בטעות ולתקן אותה״.
 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    איך התקשורת הפכה לפראבדה קומוניסטי?
    אילן האקדמאי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאים שהם חיילים נאמנים של העריצות המחשבתית השתלטו על הכלים המיועדים לשמירת הדמוקרטיה צריך לפטר את כל מי שמתנגד למינוי הזה והיה תומך ללא בעיה במינוי של אחמד טיבי במקומה
    סגור
  • 7.
    הם יוצאים מנקודת הנחה שטופולסקי רוצה בטובת החברה (ל"ת)
    ולא לסגור אותה 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כל השמנמנים מצווחים
    השפוי 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל שמנמנים שדירדרו את הערוץ לתהום הנשייה מצווחים עכשיו שמזיזים להם את הגבינה. התרגלו לקבל 100000 בחודש ולדחוף אג'נדה 0מאלנית שאף אחד לא רוצה לראות.
    סגור
  • 5.
    עיתונאים מסוכנים
    יעל 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם רוצים לנהל הכל ומי שלא חושב כמוהם לא ראוי כמוהם זה צריך להיות רווי שנאה.
    סגור
  • 4.
    גם ככה אף אחד לא רואה את הערוץ הזה.
    איגור 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין רייטינג, כתבים כמו חודורוב ודרוקר, עדיף שלא ישמיעו את קולם.
    סגור
  • 3.
    סוף כול סוף.
    7. 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סוף כל סוף מישהו ילמד לקח את עיתונאי ערוץ אלג'זירה-13 האלה שעליהם לדעת שבכל עסק בעל המאה הוא גם בעל הדעה ואם זה אינו מוציא חן בעיניהם אז הם גם יכולים ללכת ולשתות להם מהמים המזוהמים של עזה כיום.
    סגור
  • 2.
    יאללה, הבייתה! גם ככה דירדרתם את הערוץ לשפל המדרגה!!! (ל"ת)
    אילן 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    HELL כמה שהיא צודקת
    Ruhama 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תעיפי אותם לכל הרוחות אולי נתחיל לצפות בערוץ.
    סגור