טלוויזיה

אח של בר רפאלי מתפוצץ: "הייתי בהלם, אנחנו לא משפחה של חיות"

און רפאלי, אחיה של בר רפאלי, דיבר על ההלם בעקבות ההחלטה שלקחה משפחתו לצלם עלייה סדרת דוקו, ועל "הכעס" של הקהל בישראל על כך שהיא לא נפתחה מספיק לתקשורת: "אין סיבה לכעוס. מבחינתי זה מאוד נורמלי וככה זה צריך להיות"
מערכת ice |  1
בר רפאלי קמפיין חדש (צילום אייל נבו)
משפחת רפאלי היא ככל הנראה המשפחה הכי חמה ומדוברת כיום בישראל. רק לאחרונה עלתה העונה השנייה של "הרפאליס" בהוט, שם אחת המשפחות הנוצצות בישראל פותחת את חייה בפני כל המדינה עם לא מעט רגעי דרמות בהם לוקחים חלק בין היתר בר רפאלי, אחים שלה און רפאלי ודור רפאלי, וכמובן האם ציפי רפאלי ובעלה רפי רפאלי.
און רפאלי התראיין היום (שלישי) ל"פנאי פלוס", שם דיבר על ההחלטה הלא פשוטה שלקחה אחת המשפחות השמורות ביותר בישראל, שכמעט אף פעם לא סיפקה הצצה אמיתית לתוך חייה, ועל הקושי הגדול שכרוך בכך.
רפאלי סיפר תחילה כי הוא לא כל כך האמין שמשפחתו באמת תיקח את ההחלטה ותסכים לצלם סרט על חייה. "הייתי בהלם", משחזר און את הרגעים בהם הבין שמשפחתו אכן אישרה לצלם עלייה סדרת דוקו.
רפאלי דיבר על כך שהקהל בישראל "כעס" על כך שהמשפחה הייתה סגורה מאוד: "אין סיבה לכעוס. מבחינתי זה מאוד נורמלי וככה זה צריך להיות. אנחנו לא חיה שצריכה לבדר מישהו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רפאלי
    נ 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תכנית מיותרת בטח בזמן מלחמה
    סגור