טלוויזיה

לקראת יורו 2024: הפינה החדשה באפליקציה של כאן

לא רק סדרת דוקו חדשה, גם אזור חדש ביישומון לטלוויזיות חכמות. במתחם ירוכזו שידורים היסטוריים מתולדות הספורט במדינת ישראל לצד תכנים חדשים ואקטואליים. "מיועד לאוהדי הספורט, אבל לא רק - בימה לקלאסיקות שהפכו לאבני דרך"
מערכת ice | 
כאן BOX (צילום pixabay)
לקראת שידורי יורו 2024 כאן 11 ממשיכים לשמר את ההיסטוריה של הספורט בישראל. לא רק סדרה תיעודית חדשה על הפעם היחידה שבה השתתפה ישראל במונדיאל, תאגיד השידור הציבורי מודיע על תוספת חדשה לאוהדי הספורט באפליקציה לטלוויזיות חכמות. כאן ספורט, אזור הספורט החדש באפליקציה, יספק מגוון תכנים היסטוריים לצד חדשות, תוכן דיגיטלי ופודקאסטים מתחום הספורט. 
בין המשדרים המיוחדים שיהיו זמינים באזור החדש - תוכניות "משחק השבת", "מבט ספורט", משחקי נברת ישראל בכדורגל ממגוון שנים, גמרי גביע המדינה משנים שונות ועוד. בהודעה שפורסמה לעיתונות היום (שני) הודיע תאגיד השידור הישראלי כי החל מהיום האזור יהיה זמין למשתמשי האפליקציה כאן BOX
המתחם צפוי להתעדכן על-פי אירועים ותוכן אקטואלי, כמו ציון ימי הולדת לדמויות חשובות, אירועים היסטוריים חשובים שהתרחשו בתאריכים דומים ומשחקים ותחרויות קרובות. בהודעה נמסר: "אזור הספורט החדש בכאן BOX מיועד אמנם לאוהדי הספורט בארץ, אבל לא רק – הוא יהיה בימה ראשונה לקלאסיקות שהפכו ברבות השנים לאבני דרך משמעותיות בתרבות הישראלית בכלל, ויאפשר חוויה יחידנית, או משפחתית – בבחינת 'והגדת לבנך ובתך'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה