טלוויזיה

רותי ברודו מתוודה בשידור: "מה דפוק בי? זה קרה"

ברודו אמרה במהלך אודישן של מתמודדת: ״אני כל פעם חסרת מילים כשאני מבינה כמה אנשים מתאמצים בשביל ילדים, אני אומרת וואו מה דפוק בי? לא התאמצתי. אני כשהייתי בת 21, הייתי בהיריון פעמיים ובחרתי לא להביא ילדים. זו הייתה טעות או לא טעות, לא משנה, אבל זה קרה".
מערכת ice |  1
רותי ברודו (צילום מסך רשת 13, פייסבוק/בראסרי)
לא פעם רותי ברודו, שופטת 'המטבח המנצח' ומאסטר שף, דיברה בעבר על החרטה שלה על כך שלא הביאה ילדים לעולם עם בן זוגה לשעבר מתי, אבל אמש במאסטר שף היא שוב הציפה את הנושא בזמן אודישן של מתמודדת.
ברודו אמרה: ״אני כל פעם חסרת מילים כשאני מבינה כמה אנשים מתאמצים בשביל ילדים, אני אומרת וואו מה דפוק בי? לא התאמצתי. אני כשהייתי בת 21, הייתי בהיריון פעמיים ובחרתי לא להביא ילדים. זו הייתה טעות או לא טעות, לא משנה, אבל זה קרה".

עוד המשיכה: "ואחרי זה לא יכולתי יותר אבל קיבלתי את זה בחן חסד ורחמים. אני האמנתי ואני מאמינה גם היום, שאם זה לא קרה, זה לא היה צריך לקרות. אבל כנראה לא היה צריך להיות לי ילדים, היה צריך להיות דברים אחרים".
 
לסיום הסבירה: "אני לא יורדת על עצמי, אם אתה לא יכול להביא ילדים, אז אתה לא יכול להביא ילדים, זה בסדר. אני אומרת שבסוף זה מדהים אותי, שאנשים נאבקים עם הגורל שלהם. אני חושבת שהגורל שלי היה, לא יהיה לך ילדים״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רותי ברודו
    מרצל לופו 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה פעמים שהנכדים שאלו איך נראת אישה רעה, קרה או אגויסטיט נתתי כדוגמה את הגברת ברודו. מאוד אינטליגנטית, משכילה אבל קרחון. והיא שומרת על דמות הזאת...
    סגור