רייטינג

רייטינג שבועי: האם הריאליטי גבר על האקטואליה?

בשבוע שבו התקיים "יום השיבוש הלאומי", עם עשרות הפגנות במגוון מוקדים בכל רחבי הארץ, הושק גם ריאליטי חדש לראשונה - "רואים את הקול". מה עניין יותר את הצופים? התשובות בפנים
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום יח"צ)
שבוע סוער מאוד עבר על המדינה שלנו. החקיקה במהפכה המשפטית ממשיכה לדהור, ביום רביעי חווינו את "יום השיבוש הלאומי", שבו נרשמו מהומות גדולות בין מאות אלפי המפגינים לכוחות הביטחון והוא הסתיים עם המצור על המספרה של שרה נתניהו. כשכל הדברים המשוגעים הללו מקיפים אותנו, נשאלת השאלה - מה עניין יותר את הצופים? להתחבר לשידורי החדשות ולהיות מעודכנים בכל מה שקורה או דווקא להתנתק מהמציאות הסוערת עם איזה ריאליטי טוב לנשמה. אספנו עבורכם את חמשת השידורים הנצפים ביותר השבוע. מיותר לציין, הם כולם שייכים למלכת הרייטינג של ישראל - קשת 12.
אז התשובה לשאלה ששאלנו כאן היא מורכבת. מצד אחד, שלושה מתוך חמשת השידורים הכי נצפים שייכים למהדורת החדשות המרכזית של חדשות 12, אז הציבור בהחלט התעניין מאוד במה שקורה במדינה שלנו השבוע. עם זאת, את המקום הראשון בפער קטן תופסת תכנית בידור - השקת הריאליטי החדש "רואים את הקול", אשר החליף את "הזמר המסכה" שהסתיימה לא מזמן.
שידור הבכורה של התכנית החדשה של קשת, אשר עוד לא הייתה בארץ, גרף נתון נאה של 18.4% שהם 528 אלף צופים. במקומות השני, הרביעי החמישי, כאמור נמצאים שידורי המהדורה המרכזית, כאשר השידור ביום השיבוש ברביעי, כמובן גרף את הנתון הגבוה ביותר- 18.2% (490 אלף צופים). תכנית נוספת של קשת, אשר השתרבבה לה לתוך החמישייה היא פרק נוסף של הסדרה "גוף שלישי", אשר ממשיכה להציג נתוני רייטינג מרשימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה