תיירות

הפתעה בנתב"ג: אלו 4 חברות התעופה שחזרו לטוס לישראל

היום חוזרות לנתב"ג החברות טרנסאוויה שתפעיל טיסות ישירות לפריז מנתב"ג; כמו כן גם בלו בירד בעלת הקו לאתונה; ריינאייר שאיתה אפשר להמריא למילאנו, וינה, באדן באדן, מרסאיי וממינגן; סמרטווינגס שטסה מנתב"ג לפראג. ממש בעוד כמה ימים גם אייר סיישל תחזור לישראל וב-6.2 אלו יהיו חמש חברות ששבות לישראל
מערכת ice |  1
ריינאייר מבטלת טיסות בעקבות המלחמה (צילום shutterstock)
קצב חזרת חברות התעופה הזרות לישראל ממשיך להתגבר ככל שעוברים הימים. אחרי לופטהנזה הגרמנית, אתיופיאן איירליינס מאתיופיה, אייר פראנס הצרפתית, לוט מפולין, אאיגן של יוון, TUS הקפריסאית ועוד, שורה של חברות חוזרות ממש היום (חמישי) לטוס לישראל.
היום (חמישי) חוזרות לנתב"ג החברות טרנסאוויה שתפעיל טיסות ישירות לפריז מנתב"ג; כמו כן גם בלו בירד בעלת הקו לאתונה; ריינאייר שאיתה אפשר להמריא למילאנו, וינה, באדן באדן, מרסאיי וממינגן; סמרטווינגס שטסה מנתב"ג לפראג. ממש בעוד כמה ימים גם אייר סיישל תחזור לישראל וב-6.2 אלו יהיו חמש חברות ששבות לישראל.

במקביל, טורקיה ממשיכה בצעדים האנטי ישראליים שלה, כאשר על פי פרסום ראשון של שמעון יעיש ב'ישראל היום', חברת התעופה הטורקית, אחת הגדולות בעולם, שהייתה גם בין הפעילות ביותר בנתב"ג, "טורקיש איירליינס" הודיעה אמש (שישי) כי היא מבטלת טיסות לישראל וממנה עד סוף אוקטובר 2024.
כאמור, התאריך הרשמי בו נקבה החברה להחזרת כל טיסותיה לארץ הוא 26 באוקטובר, יחד עם זאת עדיין לא ברור אם לתאריך הזה יש באמת כוונה להיות רשמי לחזרה או שהחרם הטורקי ימשיך גם אז ובכלל טורקיש איירליינס תחזור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהירות
    יעקב ק 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תטוסו ברייינייאר. חברה פח זבל מי שיטוס יצטער מאוד ראו הוזהרתם
    סגור