תיירות

כאוס בעולם התעופה: 700 טיסות בוטלו, מאות נוספות נמצאות בסכנה

בעקבות סופות ומזג האוויר קשה מאוד שפוקד את ארצות הברית בימים האחרונים, חברות תעופה רבות מבטלות את טיסותיהן, בראשן חברת סאות'ווסט, שביטלה כבר 700 טיסות ביומיים האחרונים
מערכת ice | 
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
אם אתם טסים בקרוב לארצות הברית, בדגש על ניו יורק, כדי לכם להתעדכן מראש, כי יכול מאוד להיות שיהיו לכם שיבושים רבים בטיסות. בעקבות מזג האוויר, חברות תעופה רבות מבטלות את טיסותיהן, ובראש עומדת חברת סאות'ווסט, שביטלה כבר 700 טיסות ביומיים האחרונים בעקבות מזג האוויר קשה מאוד שפוקד את ארצות הברית.
למעשה, מדובר בלא מפחות מ-18% מהטיסות של החברה. המזג האוויר הקשה שפוקד את ארצות הברית בימים האחרונים מקשה מאוד על התנועה האווירית, כאשר תנאי חורף קשים מאוד בהם סופות שלגים, כאשר 140 מיליון אמריקאים נמצאים תחת התראות חמורות של סופות קשות, המשתרעות מהרי הרוקי ועד למרכז טקסס.
על פי תחזית מזג האוויר, המצב בימים הקרובים רק יילך ויחמיר, כאשר הטמפרטורות בממפיס, דאלאס ונאשוויל צפויות להישאר מתחת לאפס במשך 72 שעות רצופות לפחות. חברת התעופה טענה כי הודיעה מראש ללקוחות על השיבושים הצפויים בטיסות. על פי החברה, הביטולים והעיכובים הרבים צפויים להיפסק לקראת סוף השבוע, אך בימים הקרובים צפויים עוד עיכובים וביטולים רבים, אולי גם של חברות תעופה נוספות בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה