תיירות

Airbnb חוטפת קנס של מיליוני דולרים בגין הטעיית לקוחות

לאחר שהטעתה כ-63,000 לקוחות מאוסטרליה, בית המשפט במדינה קבע כי על החברה לשלם קנס גבוה של 15 מיליון דולר והסכימה לפצות את הלקוחות שנפגעו בסכום דומה
מערכת ice | 
airbnb
ענקית התיירות ומי שהפכה להיות ברירת המחדל של אלו המעדיפים לישון במהלך החופשות שלהם, במקומות שהם לא בתי מלון או הארחה ודווקא מעדיפים לישון בדירות אינטימיות של אנשים המציעים את ביתם באמצעות הפלטפורמה המצליחה.
באוסטרליה שמה של החברה נפגע קשות לאחר שהתברר כי היא הטעתה עשרות אלפי צרכנים. אלפי תלונות התקבלו בחברה בטענה כי החברה פרסמה באוסטרליה את המחירים, כשלצדם סימן של דולר, אך לא הוסבר האם זה דולר אמריקאי או דולר אוסטרלי.
מאחר וככל הנראה המקומיים חשבו כי מדובר בדולר אוסטרלי, ביצעו את ההזמה ורק לאחר מכן הופתעו כשהסכום ששילמו היה גבוה משחשבו שישלמו, מאחר ושער הדולר האמריקאי גבוה יותר מהאוסטרלי.
בבירור המקרה עלה כי כך הטעתה החברה כ-63,000 צרכנים שהזמינו חופשות ולאחר שהודתה החברה בהטעיית הצרכנים, הושת עליה קנס של 15 מיליון דולר על ידי בית המשפט המקומי. בנוסף, הסכימה החברה לבצע תשלום נוסף בסכום זהה לקנס, 15 מיליון דולר, אשר יגיעו כפיצוי ישירות ללקוחותיה של החברה שנפגעו מהשגיאה שביצעה החברה בפלטפורמה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה