תיירות

נורוויג'ן קרוז ליין חשפה: אלה היעדים החדשים אליהם תפליג ב-2025

חברת נורוויג'ן קרוז ליין חשפה הפלגות חדשות לסתיו וחורף 2025/26 זאת לאחר שהחברה חוותה מכירות חזקות בנובמבר האחרון כתוצאה מביקוש גובר להפלגות: "מספר ההזמנות בלודש האחרון מהווה אינדיקטור למה שיש לצפות לו בשנה החדשה"
מערכת ice | 
קרוז ליין גייד (צילום נורוויגן קרוז ליין)
Norwegian Cruise Line NCL, החדשנית בתחום ההפלגות העולמיות עם היסטוריה של 57 שנים של פריצת גבולות, חשפה הפלגות חדשות בסתיו ובחורף 2025/26. בהמשך למגמה החיובית מהשנים האחרונות, החברה חוותה מכירות חזקות בנובמבר כתוצאה מהביקוש המתמשך להפלגות.
"האורחים שלנו אמרו את דברם! המספר המוצק של הזמנות בחודש האחרון הוא אינדיקטור חיובי למה לצפות בתחילת השנה החדשה במהלך עונת הגלים, כאשר רבים מהאורחים שלנו בדרך כלל מזמינים את ההפלגות שלהם איתנו", אמר דיוויד הררה, נשיא Norwegian Cruise Line.
"בשנים האחרונות התחלנו להציע אפשרויות מסלול מגוונות וארוכות יותר, והמומנטום החיובי הזה הוא סימן בטוח לכך שהאורחים שלנו מרוצים מההיצע שלנו ומצפים לחקור את העולם איתנו. המסלולים החדשים שלנו לשנים 2025 ו-2026 יביאו להם יותר ממה שהם רוצים ויותר הזדמנויות ליהנות מהחופשה האידיאלית שלהם בביקור ביעד החלומי שלהם על סיפון כל ספינה של NCL".
ל-NCL יש מספר אינסופי של הפלגות לבחירתם של נוסעים, כאשר החברה מפליגה ל-450 יעדים ברחבי העולם, כולל מסלולים אקזוטיים ועשירים בנמלים. אפריקה, אסיה, דרום אמריקה האיים הקאריביים ועוד. ההפלגות מתוכננות בקפידה כדי להציג את הנמלים הפופולריים והמדורגים ביותר בהתבסס על שביעות רצון האורחים ולהציג בפני אורחינו פנינים נסתרות חדשות.  מסלולי הטיול של NCL מספקים למטיילים את חוויית השייט האולטימטיבית, ומאפשרים להם לשקוע בכל יעד ולהתעורר במיקום פנטסטי חדש כמעט כל יום.

עונת ההפלגות החדשה כוללת מספר ספינות שעושות את הופעת הבכורה שלהן ביעדים חדשים, כולל Norwegian Sun המבקרת לראשונה בנמלים חדשים באסיה, כולל קיוטו (קובה), יפן; נמל הבית החדש של Norwegian Viva בפעם הראשונה בגלווסטון, טקסס לסדרת הפלגות לקריביים; ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה