תיירות

חברת התעופה הזו בהודעה מאכזבת: נחזור לישראל רק ב-28.3.2024

בהודעה לנוסעים מישראל נכתב: "מדיניות הוויתור על הכרטיסים של קתאי פסיפיק קיימת כדי לספק בחירה וגמישות. לקוחות שהזמינו טיסות של קתאי פסיפיק בין הונג קונג לתל אביב עד 31 במרץ 2024 יכולים להזמין מחדש, לשנות מסלול או לקבל החזר על הנסיעה שלהם ללא העמלות הרגילות"
מערכת ice | 
קתאי פסיפיק (צילום קתאי פסיפיק)
חשבתם שקתאי פסיפיק תמהר לחזור לארץ? בהודעה שפורסמה היום (רביעי) היא בישרה על הארכת ביטולי הטיסות לישראל לפחות עד 28 במרץ 2024, כולל. זאת ההודעה שלהם בנוגע להחזרים, שינויים ושירות לקוחות שלה.
בהודעה נכתב: ".ללקוחות רלבנטיים שלא קיבלו הודעה מקתאי פסיפיק, מומלץ לבדוק את המצב הנוכחי של ההזמנה שלהם דרך אתר ניהול ההזמנות ‏.Manage Booking בנוסף, הם יכולים גם ליצור קשר עם צוותי שירות הלקוחות של קתאי דרך הוואטסאפ או בלחיצה על מקש הטלפון.

עוד הודגש בהודעה: "מדיניות הוויתור על הכרטיסים של קתאי פסיפיק קיימת כדי לספק בחירה וגמישות. לקוחות שהזמינו טיסות של קתאי פסיפיק בין הונג קונג לתל אביב עד 31 במרץ 2024 יכולים להזמין מחדש, לשנות מסלול או לקבל החזר על הנסיעה שלהם ללא העמלות הרגילות".
לסיום הודיעה חברת התעופה כי: "למרות מאמצינו, טיסות חלופיות מוגבלות מאוד במצב הנוכחי, דבר המגביל מאוד את אפשרויות ההזמנה מחדש". כמו כן, יש לציין כי המועד החדש הופך אותה לחברה שתחזור בשלב היותר מאוחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה