תיירות

הנחה של 50% מידית ללינה: רשת בתי המלון מתגייסת למלחמה

בעקבות המצב הבטחוני, מלונות דן תעניק הנחה של 50 אחוז לכל תושבי הארץ על הזמנה בכל מלונות הרשת ברחבי הארץ לשהייה עד ה-22/10/23"
מערכת ice |  1
המלונות בישראל חותכים מחירים (צילום shutterstock)

בעקבות המצב בדרום ובגבול רצועת עזה, ממלונות דן נמסר היום (ראשון) כי בעקבות המצב הבטחוני, מלונות דן תעניק הנחה של 50 אחוז לכל תושבי הארץ על הזמנה בכל מלונות הרשת ברחבי הארץ לשהייה עד ה-22/10/23."

עוד קודם לכן, גם בכפר הנופש ביאנקיני שבצפון ים המלח הודיעו כי הם מזמינים את התושבים שהגיעו לחגוג את שמחת תורה וחוששים לחזור לבתיהם להישאר על חשבונם. עשרות אנשים שהגיעו לחגוג את החג (שימחת תורה) בכפר הנופש ביאנקיני וחוששים לחזור לבתיהם,  הוזמנו על ידי בעלת המקום דינה דגן להישאר בכפר הנופש, על חשבונה וללא כל עלות נוספת, עד שהשקט יחזור לאזור.
בנוסף פנתה דגן אל כלל אזרחי ישראל ואמרה: אצלינו, בצפון ים המלח, שורר שקט רב, אם יש אנשים נוספים ששוהים בבתיהם וסובלים מחרדות, ומחוסר ביטחון, הם מוזמנים להגיע להתארח אצלינו, גם באוהלי קמפינג וגם בחדרים הפנויים.
 



כזכור, אתמול בשעות הבוקר המוקדמות תקפו מחבלי חמאס את ישובי עוטף עזה וגרמו ל-350 נרצחים וקרוב ל-1,900 פצועים, בנוסף ליותר מ-100 חטופים במתקפת הטרור הקטלנית ביותר שאירעה על אדמת ישראל. מלחמה זו הפתיעה את מערכת הביטחון בישראל שלא היו ערוכים לתרחיש שכזה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה נסגר
    נשמותתתת 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא 50 אחוז בחינם התנדבות!!!!! מי יתקרב למלונות בקרוב מה אגפת מלשלם על מלון רוצים לא למות!!!!!!!!
    סגור