תיירות

הרשימה נחשפת: מי העיר בעלת הביצועים הטובים בעולם?

יועצי מיתוג המיקום העולמי הכריזו היום על 100 הערים בעלות הביצועים הטובים ביותר בעולם בדו"ח השנתי התשיעי של ה"ערים הטובות בעולם" לשנת 2024 בה נקבע כי לונדון היא העיר הטובה בעולם, אז מי בתוך העשירייה המובילה?
מערכת ice | 
לונדון (צילום ויקיפדיה)

יועצי מיתוג המיקום העולמי של Resonance הכריזו היום על 100 הערים בעלות הביצועים הטובים ביותר בעולם, בדו"ח השנתי התשיעי של ה"ערים הטובות בעולם" לשנת 2024. נתוני הערים הטובות ביותר זוכים לשבחים כדירוג הערים השנתי המרכזי ביותר בעולם, המבוסס על מתודולוגיה מקורית המנתחת נתונים סטטיסטיים מרכזיים, ביקורות שנוצרו על ידי משתמשים, מדיה חברתית ופעילות מקוונת.
 

דירוג הערים הטובות בעולם השנתי התשיעי הוא ניתוח חשוב ועדכני של המרכזים העירוניים המובילים את כדור הארץ בהתאוששות הכלכלית שלאחר המגפה ובעתיד עמיד."דירוג הערים הטובות בעולם לשנת 2024 בוחן את הביצועים הכוללים של יותר מ-270 ערים מרכזיות במטרופוליטניים עם אוכלוסייה של יותר ממיליון, בהתבסס על מגוון רחב של מדדים, על מנת לזהות את 100 המקומות המובילים לחיות, לבקר ולהשקיע על פני כדור הארץ", אומר כריס פייר, נשיא ומנכ"ל Resonance.
 

הדירוג הכולל של הערים הטובות ביותר נקבע על ידי ניתוח הביצועים של כל עיר עבור מגוון רחב של גורמים שהראו היסטורית מתאם חיובי עם משיכת תעסוקה, השקעות ו / או מבקרים לערים. תהודה מקבצת את 24 המדדים הללו לדירוג של יכולת המגורים, החביבות והשגשוג של כל עיר.

אז מי הן 10 הערים הטובות בעולם לשנת 2024?

1. לונדון, בריטניה


2. פריז, צרפת


3. ניו יורק, ארצות הברית


4. טוקיו, יפן


5. סינגפור


6. דובאי, איחוד האמירויות הערביות


7. סן פרנסיסקו, ארצות הברית


8. ברצלונה, ספרד


9. אמסטרדם, הולנד


10. סיאול, דרום קוריאה
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה