תיירות

אוניית הקרוזים החדשה של רויאל קריביאן נחשפת: כמה תעלה הפלגה?

אוניית הקרוזים החדשה של רויאל קריביאן אוטופיה הוצגה במים לקראת השקתה בחודש יולי 2024. המחיר החל מ-540 דולר וכולל ארבעה לילות
מערכת ice | 
אוטופיה (צילום רויאל קריביאן)

אוניית הקרוזים אוטופיה של רויאל קריביאן מתקרבת צעד נוסף לקראת הופעת הבכורה שלה להפלגות החל מחודש יולי 2024 מאורלנדו שבפלורידה. אוטופיה שפירושה שלמות זכתה גם לכינוי "תשנה את המשחק" הוצפה השבוע במים, לאחר שנה וחצי של עבודות בניית האונייה ועד לרגע שהיא נחשפה.  

בימים אלו עובדים על האונייה בהתקנת המגלשה הארוכה ביותר בים באורך של כ- 90 מטר, ועד לחוויה קולינרית הראשונה מסוגה בתוך קרון רכבת שנבנה לצורך כך, בנוסף ל 40 מסעדות ,ברים, אולמות בידור ועוד אטרקציות ייחודיות. ההזמנות להפלגה באוטופיה נפתחו, כך למשל חופשת סוף שבוע של ארבעה לילות שתכלול ביקורים בנאסאו, איי בהאמה, ובאי הפרטי של רויאל קריביאן CocoCay  עטור הפרסים השוכן באיים הקריביים יעלה לאדם החל מ- 540 דולר. אוטופיה מונעת על ידי גז טבעי נוזלי והדלק הימי הנקי ביותר עד כה בעקבות המחויבות ארוכת השנים של רויאל קריביאן לאיכות הסביבה.



רק בחודש יולי האחרון רויאל קריביאן הציגה לראשונה במים את האונייה הגדולה ביותר בעולם    Icon of the Sea שלה 20 קומות היכולה להכיל כ- 7,600 אורחים ועוד כ- 3,000 אנשי צוות. ותצא להפלגה ראשונה כבר בינואר 2024 ממיאמי לאיים הקאריביים, איי בהאמה, קוזומל שבמקסיקו, פיליפסבורג בסנט מרטן, ורואטן בהונדורס..

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה