תיירות

למעלה מ-240 כתבי יד עתיקים: התערוכה החדשה של הלובר באבו דאבי

תערוכה חדשה שעולה במוזיאון הלובר שבאבו דאבי מציגה למעלה מ-240 כתבי יד עתיקים. במסגרת התערוכה, יוצגו כתבי עת של שלוש הדתות: יהדות, נצרות ואיסלאם
מערכת ice | 
לובר באבו דאבי (צילום מחלקת התרבות והתיירות של אבו דאבי)
מוזיאון הלובר באבו דאבי משיק תערוכת אמנות חדשה בשם "מכתבי אור" המבוססת על למעלה מ-240 כתבי יד קדושים, חשובים ועתיקים של שלוש הדתות: יהודי, נוצרי ומוסלמי. בשיתוף המוזיאון הצרפתי Bibliothèque nationale de France.
בין שלל היצירות המוצגות: כתבי יד, תצלומים, אמנות גרפית וחפצים תלת מימדיים, טקסטיל וציורים מכל רחבי העולם אשר יציגו פרספקטיבה עכשווית ותציג גם יצירת אמנות שהוזמנה על ידי מוהנאד שונו, במיצב ייחודי בלתי נראה המבוסס על חוטים של האמן החזותי הסעודי מחבר באופן מטפורי את החוטים של שלוש הדתות באמצעות חוויה מהורהרת.
את התערוכה אוצרים לורן הריצ'ר, ראש המחלקה לכתבי יד מזרחיים, Bibliothèque nationale de France, וד"ר סוראיה נוג'איים, מנהלת המחלקה לאמנויות האסלאמיות, מוזיאון הלובר, ולשעבר מנהלת מדעי, אוצרות ואוספים בלובר אבו דאבי.
כחלק מתכניות התרבות של המוזיאון, הלובר באבו דאבי יארח הרצאות שבהן יטלו חלק דוברים לאומיים ובינלאומיים ממגוון דיסציפלינות, ויציעו למבקרים את ההזדמנות להעמיק לראות ולקרוא את יצירות המורשת האמנותית והטקסטואלית שנבחרו לתערוכה, בהקשר של הלובר אבו דאבי כמוזיאון לאמנות אוניברסלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה