תיירות

תיעוד דרמטי: המטוס החל לעלות באש, עשן אפף את הנוסעים

טיסה מסין לסינגפור כמעט נסתיימה באסון אווירי, כאשר אחד המנועים עלה באש, והעשן חדר לתא הנוסעים. למרבה המזל הצליח המטוס לנחות נחיתת חירום והנוסעים התגלשו החוצה במגלשות. 9 נפצעו משאיפת עשן וחבלות
מערכת ice | 
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דרמה אווירית שכמעט הסתיימה באסון ארעה במטוס "אייר צ'יינה" אתמול (ראשון): תשעה נוסעים נפצעו בעקבות שריפה במנוע שגרמה לעשן לחדור לתוך תא הנוסעים של המטוס שנחת בסינגפור, מה שגרם לנחיתת חירום ופינוי המטוס במהירות תוך פתיחת מגלשות החירום.
מטוס האיירבוס A320 שהכיל 146 נוסעים ותשעה אנשי צוות, ביצע נחיתת חירום בסביבות השעה 16:15 ביום ראשון, כך פרסם נמל התעופה צ'אנגי בעמוד הפייסבוק שלו. הטיסה הגיעה מהעיר צ'נגדו במחוז סצ'ואן בסין. תשעה בני אדם סבלו מפציעות קלות הקשורות לשאיפת עשן וחבלות במהלך הפינוי, נאמר בהודעה.
 
הטייס הכריז על מצב חירום לאחר שדיווח על עשן בתא המטען הקדמי ובשירותים. עשן טשטש את האורות בתא הנוסעים, והדיילות אמרו לנוסעים להישאר רגועים ולהישאר במקומותיהם לאחר שחלקם קמו. לפי עדויות נוסעים, המטוס היה אפוף עשן במשך קרוב לארבעים דקות והם חששו לחייהם. מסיכות החמצן לא שוחררו מסיבה לא ברורה, והנוסעים התבקשו לכסות את הפה והאף עם מגבת רטובה.

השריפה במנוע השמאלי כובתה לאחר נחיתת המטוס, כך מסרו כלי תקשורת בסין. חקירה ראשונית הראתה שכשל מכני במנוע היה הגורם לכך. ברשתות החברתיות הופצו סרטונים שצילמו נוסעים במהלך רגעי האימה, בהם ניתן לשמוע את השיעול של נוסעים רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה