תיירות

היעד שהפך לפופולרי בהפתעה: איפה לא הפסיקו לבקר הקיץ?

יותר מאלף מבקרים בבית הציונות הדתית במהלך חופשת הקיץ, מנכ"ל המרכז: "הופתענו והתרגשנו מכמות המשפחות והקהילות שהחליטו להוסיף בקיץ זמן איכות ערכי"
מערכת ice | 
טיול בצפון (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
היעד שהפך לפופולרי ואף אחד לא ראה את זה מגיע? מעל 1,000 מבקרים פקדו במהלך ימי חופשת הקיץ ו'בין הזמנים' את המרכז החינוכי של בית הציונות הדתית השוכן בבניין הכיפה בכפר הרא"ה.
בין מאות המבקרים שניצלו את הקיץ לבילוי ערכי, משפחתי וממוזג היה ניתן לזהות גם עשרות פנים מוכרות, כשל ח"כ חילי טרופר, ח"כ משה סולומון, סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר וח"כ מתן כהנא. גם הרב ד"ר דני טרופר, מנכ"ל איגוד ישיבות ההסדר אורי פינסקי, מנכ"ל משרד ההתיישבות והמשימות הלאומיות אבי מאיר וסמנכ"ל משרד המורשת אלי לבנון נצפו בסיור במרכז במהלך הקיץ.

המבקרים סיירו במרכז המבקרים החדשני, הכולל מופעי תאורה ומערכות סאונד מתקדמות, בו עברו מסע יחד עם בני ובנות דור הכיפה הסרוגה והתמודדו עם אתגר יישום ערכי היסוד של הציונות הדתית לאורך שנות חייה של מדינת ישראל. במהלך הסיורים התעוררו דיונים עמוקים בין המבקרים, אשר חוו את סיפורה של הציונות הדתית כפי שמעולם לא שמעו.
מנכ"ל בית הציונות הדתית פיני אפרתי בירך ואמר: "הופתענו והתרגשנו מכמות המשפחות והקהילות שהחליטו שבקיץ הזה מוסיפים זמן איכות בעולם הערכים. משפחות הציונות הדתית שבאו לסיור של זהות, ערכים ומורשת במרכז שלנו, חוו חוויה מיוחדת שהביאה לידי דיונים, ויכוחים ותסיסה משפחתית על כל ערך ציוני דתי שעלה במהלך הסיור. כאשר בנוסף למיצגי המרכז, ההורים והנכדים דנו בדילמות שעלו מתוך החיים המסופרים על ידי הסבים על שלבי חייהם מקום המדינה. אנו גאים להגשים את הפסוק "וְהֵשִׁיב לֵב אָבוֹת עַל בָּנִים וְלֵב בָּנִים עַל אֲבוֹתָם"".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה