תיירות

ביטוח ישיר משיקה: שיתוף פעולה עם חברת FinitiOne

ביטוח ישיר מפרסמת את שיתוף הפעולה עם חברת FinitiOne במסגרתו יקימו אתר אינטרנט משותף שיציע שלל הטבות האטרקציות מובילות בחו"ל. אילו אטרקציות יוצעו בו? ומהו שיעור ההנחה שיקבלו מבוטחי ביטוח ישיר?

מערכת ice | 
ביטוח ישיר (צילום Magma Images)
ביטוח ישיר הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת FinitiOne  ובמסגרתו מציעה לצרכנים הנחה של עד 15% ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. בנוסף, לאחר ביצוע הרכישה רוכשי הפוליסה יקבלו לינק מיוחד לאתר שיוקם בשיתוף חברת FinitiOne אשר יציע אלפי הטבות לאטרקציות, שוברים, אירועים (ספורט ופנאי). כאשר, ביצוע הרכישה באתר יקנה לצרכנים עד 6% הנחה לכלל האטרקציות המופיעות בו.
האתר יפעל בצורה נגישה, עם ממשק מלא בעברית, ועל מנת לייעל את תכנון הנסיעה של משתמשים האתר נעזר בבינה מלאכותית. בנוסף, האתר מציע תהליכי תשלום מאובטחים ותמיכה צמודה על ידי שירות לקוחות זמין 24/7 בוואטסאפ.
המהלך הנ"ל מצטרף למגמה של שילוב הבניה המלאכותית בכלי העבודה של חברת ביטוח ישיר.
מרב קליפר פרץ, סמנכ"לית שיווק בביטוח ישיר, התייחסה למהלך וציינה כי: "כולנו מכירים את האתגרים בתכנון של חופשה בחו"ל עם הילדים, הכל כדי שייהנו ולא יהיה להם משעמם. ולכן, אנו שמחים להציע ללקוחותינו פלטפורמה מתקדמת וייחודית, בשפה העברית, להזמנת אטרקציות בחו"ל, וזה בנוסף לביטוח הנסיעות לחו"ל, שיאפשרו לנסוע לחופשה בראש שקט ובזול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה