תיירות

חברת התעופה שתחסוך עליכם באוכל? "הנוסעים זורקים בכמויות"

בריטיש איירווייז מצהירה כי תתמודד עם בעיית השלכת מזון לפח, ותצמצם ככל הנראה את התפריט שלה בטיסות. וגם, באיזה טיסה של החברה האחורה הייתה כנף KFC אחת לכל נוסע?
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
חברת התעופה בריטיש איירווייז בוחנת שינוי בסדרי הארוחות בטיסה, כאשר בסידור החדש החברה תפחית בכמות המזון שהיא תעמיס לטסים, במטרה להתמודד עם תופעת בזבוז המזון.
אתר View From The Wing דיווח לראשונה על החדשות, תוך ציטוט של תזכיר פנימי של החברה. ניסיונות קודמים להפחית את בזבוז המזון פגשו בשטח כמה לקוחות רעבים שהתלוננו כי לא היה מספיק אוכל לכל הנוסעים במטוס.
חברת התעופה אמרה ביום שישי לביזנס אינסיידר כי היא משקיעה בחוויית הקייטרינג שלה באופן שוטף וכי היא "עובדת קשה" כדי לצמצם את זריקת המזון לפח. "אנחנו בוחנים את נוהל הארוחות בטיסות שבהן אנו רואים דפוסים עקביים של בזבוז מזון תוך הבטחה שכל הלקוחות המבקשים ארוחה יקבלו ארוחה", נמסר בהצהרה של בריטיש איירווייס.
 
חברת התעופה חוותה "בעיות תפעוליות בלתי צפויות" עם הקייטרינג שלה DO & CO באוקטובר, מה שאומר שכמה טיסות לטווחים קצרים המריאו מלונדון ללא ארוחות על הסיפון, אמר אתר החדשות Paddle Your Own Kanoo.

לחברת התעופה היו גם בעיות עם שירות הארוחות שלה בחודש שעבר, כאשר היא חוותה בעיית קירור לקראת טיסה של 12 וחצי שעות, מה שגרם לכך שהיא נאלצה לחלק לנוסעים מנות של KFC. נוסעים בטיסה מהאיים הקריביים ללונדון קיבלו חתיכת עוף בודדת כל אחד, ובריטיש אמרו שלצערה היו אפשרויות מזון מוגבלות בשדה התעופה. 
ווילי וולש, שהיה מנכ"ל בריטיש איירווייס בין השנים 2005 ל-2011, הוביל שורה של צעדים לצמצום עלויות בחברת התעופה. הפייננשל טיימס דיווח כי וולש הפחית את העלויות שלה ופיטר מנהלים במהלך שהותו שם לפני שהוביל את המיזוג של החברה עם חברת התעופה הספרדית איבריה להקמת IAG ב-2011. מחליפו, אלקס קרוז, שהיה מנכ"ל מ-2016 עד 2020, המשיך לצמצם עלויות. 
כששון דויל, המנכ"ל והיו"ר הנוכחי של בריטיש איירווייס, נכנס לתפקידו בשנת 2020, חברת התעופה החלה לתת לנוסעים בקבוק מים חינם, חטיף מתוק ותפוצ'יפס, כך דיווח ה"סאנדיי טיימס". בחודש שעבר החלה חברת התעופה להעניק לנוסעים שוב תה וקפה חינם בקווים קצרי הטווח שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה