תיירות

טסים לחו"ל? זו ההטבה שהראל מסדרת לכם

הראל חו"ל אקסטרה ממשיכים להתרחב: אחרי שירות ה-eSIM מגיעה תכנית הטבות והנחות לאטרקציות בחו"ל
מערכת ice | 
הראל ביטוח (צילום Magma Images)
לקראת עונת הנסיעות לחו"ל, קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ממשיכה להרחיב את השירות הניתן ללקוחותיה ומשיקה שיתוף פעולה נוסף המאפשר ללקוחות הראל לרכוש אטרקציות לחו"ל במחירים אטרקטיביים
החל מהיום (שלישי), לקוחות הראל ייהנו מפלטפורמה לרכישת כרטיסים לאטרקציות, הופעות וסיורים ברחבי העולם, במחירים אקסטרה משתלמים, במסגרת שיתוף פעולה עם אתר ברדיג'יפיי. פלטפורמה זו, מאפשרת גם לתכנן את הטיול מראש ובמקביל לחסוך זמן וכסף.  

שיתוף פעולה זה מצטרף לשיתוף פעולה נוסף שהושק לפני מספר חודשים ובו לקוחות הראל יכולים לרכוש חבילת תקשורת בטכנולוגיית eSIM ב-20% הנחה, במסגרת שיתוף פעולה עם חברת "מולטי טראוול" מבית Paycall, הפועלת למעלה מ-10 שנים עם טכנולוגיה מתקדמת והסכמים עם חברות רבות ברחבי העולם ומעניקה מערך שירות ותמיכה 24/7 בעברית.
את כל ההטבות האלה יוכלו הלקוחות לממש לאחר רכישת הביטוח והורדת האפליקציה, שתאפשר להם גם לקבל שירות, להגיש תביעה, לקבל תשלום מקדמה ב-bit  בעת אירוע רפואי או אובדן כבודה ולאתר רופאים בחו"ל.
מירי זילכה גפן, מנהלת אגף תביעות בריאות וחו"ל :"אנו בקבוצת הראל מאמינים שיש לספק ללקוח חוויה מיטבית על ידי יצירת מעטפת רחבה של כיסויים ומתן ערך מוסף. לצורך כך אנחנו משתמשים בכל הכלים הטכנולוגיים הקיימים בשוק בכדי להביא חדשנות וחווית לקוח למבוטחים  שלנו. אין לי ספק שכל מי שיתנסה הן ברכישת eSIM והן ברכישת כרטיסים בהנחה לאטרקציות מחו"ל יגלה ערך מוסף רב שאנו מספקים ללקוחות. נמשיך לפעול להרחבת השירותים ומתן הצעות ערך ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה