תיירות

אל על מתחדשת: זו הבשורה המרגשת שקיבלה החברה

מטוס הדרימליינר ה-16 החדש של אל על הנושא את השם "נוף הגליל" נחת הבוקר בנתב"ג והתקבל בטקס חגיגי. מדובר בטיסה הראשונה של אל על המתבסס על דלק בר-קיימא אשר שומר על איכות הסביבה מפני זיהום
מערכת ice | 
נוף הגליל (צילום מורן ויזל)

היסטוריה התרחשה הבוקר כאשר מטוס הדרימליינר ה-16 של אל על הנושא את שם העיר "נוף הגליל" נחת בנתב"ג והתקבל בטקס חגיגי, מדובר בפעם הראשונה בה מתבצעת טיסה של אל על המתבססת על דלק בר קיימא אשר שומר על הסביבה. בכך מציבה עצמה אל על בקו הראשון של חברות התעופה העולמיות אשר נמצאות בעולם הקיימות ומצמצת פליטת גזי החממה.
 


דלק ה-SAF מהווה כ-30% מתצרוכת הדלק בטיסה זו, אחוז שנחשב לגבוה מהמקובל בעולם, דלק זה דומה במבנה הכימי שלו לדלק סילוני רגיל הנשאב מהקרקע, אך בתהליך ייצורו נפלט פחות פחמן לאטמוספירה, כיוון שהפחמן נשאב מהאוויר. כזכור בחודש יוני האחרון חתמה אל על, על תוכנית של ארגון התעופה העולמי ליישום תקני איכות אוויר וקיימות, בכך מצטרפת אל על לחברות התעופה הגדולות והמובילות בעולם הפועלות במטרה לצמצם את פליטות הפחמן.
 

מנכ"לית אל על, דינה בן-טל גננסיה מסרה: "כל פעם שאנחנו מקבלים דרימליינר חדש ישנה התרגשות ותחושה חגיגית באוויר, היום ההתרגשות הייתה כפולה כי זו טיסת אל על הראשונה שטסה לישראל עם דלק בר קיימא, השותפות ארוכת השנים עם בואינג מאפשרת לנו להביא ללקוחותינו את חווית הטיסה הטובה ביותר ואנחנו מודים להם על כך".

ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט מסר: "זו גאווה גדולה לעיר ששמה יתנוסס בשמי כל העולם, אני בטוח שבחלק מהטיסות יהיו גם תושבי נוף הגליל והם יתרגשו לראות את עירם טסה יחד איתם באל על".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה