תיירות

אירוויזיון 2024 נחשף: מה התאריך שנבחר ואיפה ייערך?

התחרות בשנה הבאה תערך במאלמו, כאשר חצי הגמר הראשון ייערך ב-7 במאי (יום אחרי יום הזיכרון לשואה ולגבורה). החצי השני ב-9 במאי והגמר ייערך ב-11 במאי. בזווית הישראלית, המנצח/ת בריאליטי ״הכוכב הבא" בקשת 12 יהיה הנציג
מערכת ice | 
להקת אבבא (צילום עטיפת אלבום)
כמו שכולנו כבר יודעים, לורין השוודית ניצחה באירוויזיון האחרון שהתקיים בליברפול, ונראה כי הטיימינג של הזכייה הגיע בזמן - 50 שנה לאחר שלהקת "אבבא" השוודית שהצליחה רבות בעולם זכתה בתחרות הזמר האירופי עם השיר "ווטרלו ולכן אירוויזיון 2024 ייערך בשוודיה.
התחרות בשנה הבאה תערך במאלמו, העיר המרכזית בשוודיה, כך הודיע היום (שישי) איגוד השידור האירופי. קצת לו"ז, חצי הגמר הראשון ייערך ב-7 במאי (יום אחרי יום הזיכרון לשואה ולגבורה). החצי השני ב-9 במאי והגמר ייערך ב-11 במאי. בזווית הישראלית, המנצח/ת בריאליטי ״הכוכב הבא" בקשת 12 יהיה הנציג.
מתברר אגב, כי למרות סידור הכוכבים המושלם לשוודים, להקת אבבא לא מעוניינת להופיע כלל בתחרות שתערך שנה הבאה בשוודיה. עמוד הטוויטר  Eurovision News פרסם כי הלהקה השוודית לא תקח חלק באירוויזיון 2024: "אבבא הודיעו שלא ייקחו חלק באירוויזיון ב-2024."
  
כזכור, ווטרלו זכה בתחרות האירוויזיון של 1974 וסלל את דרכה של הלהקה להצלחה בינלאומית. בנוסף, השיר זכה בתחרות שיר היובל באירוויזיון 2005 שנערך בדנמרק. ווטרלו הגיע למקום הראשון במצעדים של מדינות רבות באירופה כמו: אירלנד, בלגיה, גרמניה, דרום אפריקה, בריטניה, שוויץ ופינלנד.
מעריצי אירוויזיון ברחבי העולם מעריכים שהפקת התחרות לא תוותר על ציון המאורע המרגש וככל הנראה משתתפי התחרות יבצעו גרסאות קאבר למחרוזת שירים שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה