תיירות

הטיסות הישירות לסיני יופסקו? זו הסיבה לביטול המסתמן

לפי דיווח חדש ישנן ספקות נוספות בנוגע להמשך פעילות הקו בין ישראל לשארם א-שייח'. אם לא יימצא פתרון בימים הקרובים לשאלת הביטחון של התיירים הישראלים בסיני, ייתכן וטיסות שנקבעו כבר לשבועות הקרובים יבוטלו
מערכת ice |  1
טיסות לשארם א-שייח' (צילום unsplash, freepik)
לאחרונה היו מספר דיווחים בנוגע להמשך הטיסות הישירות לשארם א-שייח' בסיני, ואחרי שכבר דווח כי הקו המבוקש לא יבוטל - היום התמונה, שוב, משתנה.
לפי דיווח חדש של כתב התיירות של "ישראל היום", שמעון יעיש, ישנן ספקות נוספות בנוגע להמשך פעילות הקו. לפי הדיווח שלו, אם לא יימצא פתרון בימים הקרובים לשאלת הביטחון של התיירים הישראלים בסיני, ייתכן וטיסות שנקבעו כבר לשבועות הקרובים יבוטלו. 
כזכור, בשבועות האחרונים גורם מדיני סיפר כי התקיים במשרד החוץ דיון פנימי לגבי המשך קיום הטיסות הישירות לדרום סיני, אך נודע כי לאחר דיון הטיסות ליעד לא יופסקו ולעת עתה הטיסות יימשכו כסדרן כרגיל.
ביטול של הטיסות עלול להעיד, ככל הנראה, על הקפאה בהמשך הצעדים שנועדו לחמם את היחסים בין המדינות. הפרסום מגיע בתזמון תמוה, וככל הנראה יש חשש ביטחוני ממשי בהפעלת טיסות אלה. רק בחודש שעבר שר החוץ של ישראל, אלי כהן, שוחח עם שר החוץ של מצרים בנוגע להמשך שיתוף הפעולה בין המדינות והגדלת מספר הטיסות בין ישראל לשארם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצרים
    המסביר המרכזי 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה ששונאת את ישראל יותר מכל המדינות סביבנו היא מצרים . אלי כהן מבזבז את זמנו עם הנחשים הללו . הם בצמרת השונאים בעולם . קצין המודיעין הבכיר ביותר שישב במצרים בתקופת המנדט כתב בספרו שהם עם שונא ונוטר
    סגור