תיירות

איש העסקים היהודי בפרויקט ענק: זה אתר הנופש שיקים

היזם ויטלי בוריסוב מקים אתר נופש יוקרתי בכרתים בהשקעה של 500 מיליון דולר. אתר הנופש שזכה לשם Elounda Hills, יתפרש על פני 138 דונם בחוף הצפון מזרחי של האי הגדול ביותר ביוון, ובליבו יעמוד מלון 5 כוכבים ובתי מגורים יוקרתיים, שפותחו בשיתוף ובניהולה של רשת המלונאות האקולוגיים הנחשבת 1Hotels
מערכת ice |  1
אתר נופש יוקרתי בכרתים (צילום ויטלי בוריסוב)
קבוצת ההשקעות MIRUM (מירום), שבראשה עומד היזם היהודי ויטלי בוריסוב, נמצאת בימים אלה בעיצומה של הקמת אתר נופש יוקרתי באי היווני כרתים, בהשקעה מוערכת של כ-500 מיליון דולר, יחד עם משקיעים מקומיים. החברה מקימה משרדים ראשונים בישראל, בנוסף למשרדים שלה בכרתים כדי להנגיש את ההשקעות שלה גם לישראלים.
אתר הנופש שזכה לשם Elounda Hills, יתפרש על פני 138 דונם בחוף הצפון מזרחי של האי הגדול ביותר ביוון, ובליבו יעמוד מלון 5 כוכבים ובתי מגורים יוקרתיים, שפותחו בשיתוף ובניהולה של רשת המלונאות האקולוגיים הנחשבת 1Hotels. החלק המרכזי בשלב הראשון של הפרויקט יכלול פיתוח של כ-137 חדרי מלון ו-96 וילות ממותגות. כל אחד מהם יהנה מנוף ישיר למפרץ מיראבלו, הגדול ביותר בכרתים ולים האגאי.

הפרויקט קיבל אור ירוק לביצוע על ידי המשרדים הממשלתיים היוונים הרלוונטיים ב-2019. בינואר 2020 אושר הפרויקט על ידי מועצת המדינה ואילו באוגוסט 2020 אישרו משרדי התיירות והסביבה תוכניות להקמת מרינה בת 202 מקומות ישיבה במקום. כאשר בשבועות האחרונים החלה המכירה של  דירות היוקרה. השלב הראשון צפוי להגיע לסיומו ב-2026.
את המרינה תנהל, תתפעל ותמתג חברת Camper & Nicholsons Marinas, שתיצור סטנדרט חדש עבור בעלי היאכטות, שתאפשר עגינה עונתית ליאכטות סטנדרטיות ומקומות עגיה מיוחדים ליאכטות פאר. בסביבת המרינה תוכלו למצוא חוף פרטי נקי אקולוגית באורך של 2 ק"מ, מרכזי בריאות וספורט, מתקני כושר, מרכזי קניות, מסעדות, ברים תוססים ועוד.
אתר הנופש שם דגש על טביעת פחמן נמוכה ונבנה מחומרים אורגניים, וכולל מקורות אנרגיה מתחדשים, מיחזור מים ופסולת, אזורים נטולי פלסטיק ועוד, בהתאם לתקני איכות הסביבה הבינלאומיים המחמירים של BREEAM ו-LEED.  בנוסף, במקום תוכלו למצוא גנים בוטניים ססגוניים עם מגוון רחב של צמחייה מקומית, שצפויה להוסיף הרבה צבע ותחושה נעימה וחיובית עבור המבקרים.
כפר הנופש אלונדה הילס, שעוצב על ידי אדריכלים בינלאומיים מוכרים, בסגנון ביופילי בהשראת הארכיטקטורה האותנטית של כרתים, שוכן על פני צלע גבעה עתיקה בסגנון אמפיתיאטרון, והוא מיועד להפוך לאתר הנופש הירוק היוקרתי המוביל בים התיכון, ויפעל בכל ימות השנה.
ויטלי בוריסוב, מייסד קבוצת מירום: "אולנדה הילס תהיה כפר הנופש הראשון בכרתים אשר ישלב בתי מגורים, וילות ומלונות יוקרה. אנחנו מאמינים שהיא תהפוך לאחד המקומות החמים ביותר באזור ותמשוך אליה תיירים ומבקרים רבים, שיגיעו ליהנות מהחופים המרהיבים, הפארקים המרכזיים המסחריים, המרינה, ומנופש שכולל עקרונות של קיימות והרמונית עם הסביבה. המטרה שלנו היא ליצור "חווית אירוח יוקרתית עם מצפון".
אנג'לוס אנגלידאקיס, מנכ"ל קבוצת מירום: "אנחנו נרגשים להציג לראשונה את אחת התוכניות השאפתניות והמרשימות ביותר שלנו עבור פיתוח כפר הנופש אלונדה הילס. למרות שכריתים הוא יעד פופולרי עבור רבים, עד היום היא לא מימשה עד הסוף את פוטנציאל הצמיחה וההתפתחות שלה. החזון שלנו הוא לייצר סטנדרט חדש בעולם הנופש והמגורים בסגנון חיים ירוק, יוקרתי ובינלאומי. השותפות שלנו עם 1Hotels מוסיפה מימד חדש וייחודי להזדמנויות הנדל"ן שאנחנו מעניקים, לרוכשים ומשקיעים מישראל ומכל העולם. הצוות המדהים שלנו, שכולל אדריכלים, מעצבים, מומחי קיימות וסביבה, יבטיח שהפרויקט יציב רף חדש לחיי יוקרה בים התיכון. אנו מצפים להשיק את מכירות דירות המגורים שבפרויקט כבר בחודשים הקרובים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארץ נעדרת
    א.ש.ל 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפתחו מרכזיי גמילה העולם מת ממנת יתר ואתם רק פותחים ריזורטים מנקריי עניים לאליתות איחס להקיא חינם לא אלך לשם אין כמו אוהל על הירדן מדורה קטנה וסלט ירקות וטחינה לכו תטחנו ותהיו עם עצמכם ושכמותכם עם חוטיני בוטוקס ושדיים מלאכותיים קזינו אלכוהול וסמים רדודים משעממים ורייקים תמשיכו לרדוף אחריי לייקים יא מעפנים
    סגור