תיירות

המלון האהוב בישראל נפתח מחדש: מה השתנה בו?

רשת מלונות ישרוטל הודיעה על פתיחתו המחודשת של מלון אחוזת יערות הכרמל, הרשת העלתה קמפיין חדש שצולם באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב מקדם"
מערכת ice | 
יערות הכרמל (צילום ליאור גורנדמן)
רשת מלונות ישרוטל, עולה בקמפיין חדש לכבוד פתיחתו המחודשת של מלון אחוזת יערות הכרמל, מקבוצת מלונות Isrotel Exclusive. יערות הכרמל, אחוזת הבריאות והספא הגדולה והמבוקשת בישראל, עברה בחודשים האחרונים שיפוצים נרחבים במסגרתם חודשו חדרי אירוח, חדר האוכל, הבריכה וחדר הכושר. כעת, עם פתיחת עונת התיירות קיץ 2023, נפתח המלון היוקרתי מחדש לאירוח.
הקמפיין צולם באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב מקדם" ומתמקד במלון המחודש ובחוויית הנופש הייחודית שהוא מציע במרחבים הירוקים והשקטים של הכרמל: הניתוק משגרת היום יום, מתחם הספא המרגיע, שפע המרחבים הירוקים ואזור הבריכה החיצונית רחב הידיים שהתחדש כולו.
הקמפיין, תחת הסלוגן "אנחנו יודעים שהתגעגעתם", יעלה בפלטפורמות דיגיטליות, בספוטיפיי, וכן בשילוט חוצות בפריסה ארצית נרחבת במשך  כשבועיים.  היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב-1.2 מיליון שקלים.
בני לוי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת ישרוטל: "במהלך השיפוצים והחידוש של אחוזת יערות הכרמל, הושקעו משאבים רבים והוגדרו מחדש הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מלונות היוקרה בישראל.  המהלך תוכנן בקפידה במטרה לשמר ואף להעצים את החוויה ההוליסטית והייחודית שהמלון מעניק לאורחיו. הקמפיין שעולה כעת לרגל פתיחתו המחודשת, תומך במהלך כולו כמו גם בנחשקות של המלון ובייחודיות שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה