תיירות

נתב"ג מחזיר לנוסעים את מה שדרשו: ההפתעה שתחכה בטרמינל

נרשמת התקדמות משמעותית בנוגע לפתיחת פינות העישון בנתב״ג בתקופה הקרובה. בימים האחרונים, כבר הזיזו בנתב״יג את פינות העישון לאזור אחר בטרמינל ומרכיבים אותן מחדש לצורך שימוש של הנוסעים
מערכת ice | 
עומסים בנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי כמעט שלוש שנים של הבטחות ואחרי שהצהירו בנמל התעופה בן גוריון כי המקום יהיה נקי לחלוטין מעשן הסיגריות, על פי פרסום היום (שלישי) של שמעון יעיש, הוחלט להחזיר את עמדות העישון.
על פי הדיווח, נרשמת התקדמות משמעותית בנוגע לפתיחת פינות העישון בנתב״ג בתקופה הקרובה. בימים האחרונים, כבר הזיזו בנתב״יג את פינות העישון לאזור אחר בטרמינל ומרכיבים אותן מחדש לצורך שימוש של הנוסעים.
מנהלי נמל התעופה כבר תקופה מנסים למצוא פתרונות להפעלת פינות העישון והתשובה קרובה. כבר לפני כמעט שנה הוצבו בשרוולי הטרמינל בנמל התעופה עמדות עישון חדשות, וזאת על סמך ביקורות רבות מצד מעשנים שלא זכו למקום כלשהו לעשן בו לפני הטיסה. לפי התכנון, ייפתחו שתי עמדות עישון בשרוול, זה אמנם פחות מבעבר, אך הן אמורות לתת את המענה הנדרש.

על פי הפרסום, אחת הסיבות להצבת עמדות העישון היא תופעה חוזרת של עישון בתאי השירותים של הטרמינל. כאשר המנקים והמנקות בנמל התעופה נאלצו להתמודד עם הניסיון לנטרל את הריחות העזים של עשן הסיגריות והשלכת סיגריות של נוסעים שהפרו את החוק, לפח.
לאחר שנתיים כנמל תעופה נקי מעישון, העידן הזה הסתיים רשמית, ובקרוב העמדות שהותקנו יהפכו לשמישות לטובת המעשנים שטסים לחו״ל. בנתב"ג אישרו את הדברים לישראל היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה