תיירות

גל גברעם בלוק חדש: זו תצוגת האופנה בה צעדה על המסלול

חברת התעופה הלאומית של הולנד KLM השיקה אמש (שלישי) את המטוס החדש של החברה, בבית השגריר ההולנדי. כחלק מהאירוע, החברה שיתפה פעולה לראשונה עם המעצב הישראלי דרור קונטנטו באירוע ייחודי ותצוגת אופנה עם קולקציית קפסולה בהשראת צבעי המטוס
מערכת ice | 
גל גבערם ודרור קונטנטו (צילום דנה לביא)
שיתוף פעולה מרקיע שחקים יוצא לדרך בין חברת התעופה KLM לבין המעצב דרור קונטנטו. חברת התעופה הלאומית של הולנד השיקה אמש (שלישי) את המטוס החדש של החברה, בבית השגריר ההולנדי. KLM משדרגת את חווית הטיסה מתל אביב לאמסטרדם ומשיקה לראשונה קו טיסות יומי במטוס רחב גוף 777/200. לרגל השקת המטוס החדש הוזמנו בכירי ענף התיירות והתעופה לאירוע בבית השגריר ההולנדי.

כמו כן, החברה שיתפה פעולה לראשונה עם המעצב הישראלי דרור קונטנטו באירוע ייחודי ותצוגת אופנה עם קולקציית קפסולה בהשראת צבעי המטוס. הדגמים הייחודיים נוצרו ממדי KLM ממוחזרים, שהיו בשימוש – ממש עד לאחרונה ועוצבו מחדש תחת ידו של המעצב. בין הצועדות בתצוגה: גל גברעם, אלמוג חדד, אנני מירושניקוב ודוגמניות נוספות. על האיפור והשיער בתצוגה היה אחראי ליאל קוצרי.
אפרופו גל גברעם, כוכבת הרשת ו"האח הגדול" לשעבר, השיקה ביום שני, לאחר שנה של מחשבה ועבודה רבה, את מותג הטיפוח החדש שלה, ״נורית״, על שם דודתה שנפטרה - מותג שהקימה בעשר אצבעות ובליווי המשפחה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה