תיירות

היעד האהוב על הישראלים נחשף: לאן כולם טסים בשבועות?

מדד PassportCard מצא: יוון בצמרת רשימת היעדים לסופ"ש בחג שבועות המתקרב, אילו עוד יעדים אתם הכי אוהבים?
מערכת ice | 
טיסות למונטנגרו (צילום יחצ)
העובדה שחג השבועות חל השנה בסוף-השבוע, וערב החג השנה הוא ביום חמישי מביא ישראלים רבים לחגוג אותו בחו"ל. המדינות שנמצאות כרגע בראש רשימת היעדים הפופולריים לסוף שבוע שבועות הן יוון שבמקום הראשון, טורקיה מיד אחריה והיא מקדימה את קפריסין, איטליה וסיני שמשלימות את החמישייה המובילה. 
הנתונים נחשפו במדד PassportCard חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל, המבוסס על אומדן ביטוחי הנסיעות לחו"ל של החברה בתקופה זאת. מעניין לראות כי איחוד האמירויות לא נמצא בחמשת האתרים הפופלריים ביותר בניגוד לסופ"ש עצמאות וחג פסח. בנוסף מצרים נכנסת לחמישיה הראשונה ומחליפה את ספרד שהיתה בה בחג השבועות הקודם.

בשבוע שעבר השיקה פספורטכארד שירות ראשון מסוגו בישראל -Find My Luggage המבוסס על מידע המתקבל מ-2,500 נמלי תעופה בכל רחבי העולם, ומעדכן בזמן אמת את מבוטחי חברת פספורטכארד היכן נמצאת הכבודה האבודה ומה הצפי להגעתה. כחלק מהשירות תעדכן פספורטכארד באמצעות שירות Blue Ribbon Bags פעמיים ביום את לקוחותיה על סטאטוס המזוודה, ומה הזמן המוערך להגעתה ליעד בה הלקוח נמצא.
רונית סגל מנכ"לית פספורטכארד מסרה: "חג השבועות הוא ההזדמנות הראשונה להנות מהשירות שמעדכן אותך 24/7 היכן נמצאת המזוודה שלך ומאפשר לך פיצוי בגובה של עד 1000$ ובמידה והיא לא מגיעה ביום החמישי שלך בחו"ל. זאת במטרה שחווית הנסיעה לא תיפגם בעקבות העלייה החדה באובדן מזוודות בשנה האחרונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה